Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver:Når han svare "det ved jeg ikke" til spørgsmål son hvad han bedst kan lide ved mig? Og hvad han savner mest ved mig, når vi ikke er samme ?.Et lidt øv svar at få når man har været sammen i 5 år!
Anonym skriver: Når han svare "det ved jeg ikke" til spørgsmål son hvad han bedst kan lide ved mig? Og hvad han savner mest ved mig, når vi ikke er samme ?.Et lidt øv svar at få når man har været sammen i 5 år!
Når han svare "det ved jeg ikke" til spørgsmål son hvad han bedst kan lide ved mig? Og hvad han savner mest ved mig, når vi ikke er samme ?.Et lidt øv svar at få når man har været sammen i 5 år!
Sådan ville min kæreste også svare, hvis jeg spurgte ham om det samme som du har stillet din - tror bare de tænker og svare på anden måde end os kvinder. Til gengæld tror jeg, at han ville sige hvis han ikke længere elskede dig eller at du hurtig ville blive helt klar over det.
/Fenja
altså jeg var stået helt af hvis en der sagde at han elskede mig ikke kunne svarer på sådanne spørgsmål ..
det samme her, men jeg ved dog at min kæreste elsker mig. han elsker vel hele pakken og har svært ved at udpege een ting som værende sin yndlings..
Darling<3 skriver:Hvis jeg spurgte min mand om hvad han bedst kan lide ved mig, så får jeg et ærligt svar fra ham hver gang..Han fortæller mig flere gange om dagen at han elsker migVi har været sammen i over 5 år
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128