Motion efter fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

286 visninger
5 svar
0 synes godt om
28. december 2011

Malene76

Hej de damer...

Hvornår kunne I motionere efter I havde født jeres babyer? I mit tilfælde vil det nok være en crosstrainer jeg starter på.

KH Malene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2011

Kamulla

jeg blev ikke godkendt til at måtte træne til 8ugers tjekket hos lægen, så der gik noget længere tid, men det var pga. min kompliserede fødsel, og gik til genoptræning hos en fys derefter

det vigtigt at få grønt lys af lægen til 8ugers tjekket før man begynder på andet end gåture med barnevognen

Anmeld

28. december 2011

Malene76

Kamulla skriver:

jeg blev ikke godkendt til at måtte træne til 8ugers tjekket hos lægen, så der gik noget længere tid, men det var pga. min kompliserede fødsel, og gik til genoptræning hos en fys derefter

det vigtigt at få grønt lys af lægen til 8ugers tjekket før man begynder på andet end gåture med barnevognen

Ok. Tak for svar. Vil rigtig gerne hurtigt i gang, da jeg skal til bryllup til juli og har termin midt i januar. Dog er jeg helt klar på at få lægens ord for at det er forsvarligt inden.  

KH Malene

Anmeld

28. december 2011

Carl-Emil's mor

Malene76 skriver:

Hej de damer...

Hvornår kunne I motionere efter I havde født jeres babyer? I mit tilfælde vil det nok være en crosstrainer jeg starter på.

KH Malene

Svangregangens overlæge sagde efter 4 uger må man starte op SP sagde tidligst efter 8 uger.. Du kender din krop mærk dig frem men så længe du bløder kraftigt er det en god ide med ro så tingene ikke går op

Anmeld

28. december 2011

Malene76

Höör skriver:

Svangregangens overlæge sagde efter 4 uger må man starte op SP sagde tidligst efter 8 uger.. Du kender din krop mærk dig frem men så længe du bløder kraftigt er det en god ide med ro så tingene ikke går op

Ok. TAk for svar. Må se hvornår min krop er klar til det. Godt nytår til jer.

KH Malene

Anmeld

29. december 2011

Malene76

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.