¨Så er det snart testdag.. 3 januar...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

590 visninger
7 svar
0 synes godt om
28. december 2011

Camillos

Har ingen symptomer haft på noget som helst og har haft det godt, bare været utrolig træt og fyldt med flytte stress! 

Så sidder man her til aften og får halsbrænd og straks .. Kan det være et symptom!? hehe Altså vi kvinder er sq da ikke til at blive kloge på ! 

Jeg gider ikke tro på der er noget  

Tror bare jeg ville læsse lidt af med mit indlæg her , og fortælle at jeg griner lidt af mig selv fordi det mindste efterhånden snart er et symptom ... 

Men har en god balance i mig selv i øjeblikket og er ikke så fokuseret på de 2 magiske streger.. Mere at have det godt, passe på mig selv og slappe af..  

Der er dømt 1½ uges ferie nu! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2011

Sørens

Camillos skriver:

Har ingen symptomer haft på noget som helst og har haft det godt, bare været utrolig træt og fyldt med flytte stress! 

Så sidder man her til aften og får halsbrænd og straks .. Kan det være et symptom!? hehe Altså vi kvinder er sq da ikke til at blive kloge på ! 

Tror bare jeg ville læsse lidt af med mit indlæg her , og fortælle at jeg griner lidt af mig selv fordi det mindste efterhånden snart er et symptom ... 

Men har en god balance i mig selv i øjeblikket og er ikke så fokuseret på de 2 magiske streger.. Mere at have det godt, passe på mig selv og slappe af..  

Jeg vil lige skrive lidt til dig! Du var en af de søde piger der har lykønsket mig med mine to streger for nylig! Håber inderligt at du også får dine !!!!! Jeg har altså "næsten" heller ingen symptomer haft! Minimalt ømhed i brysterne og så lidt mensagtig murren intet andet!! Sååå!

Held og lykke og godt nytår og nyd din ferie!

Anmeld

28. december 2011

Flowers

fingre for to streger Jeg regner selv med 

at være uge 7 nu og... næsten ingen symptomer. Havde i starten ligamentsmerter hver aften og nogle gange lidt ømme bryster, ellers har det faktisk været ret "kedeligt" hvis man kan sige det. Mange siger man skal være glad for at undgå symp, men jeg tror aldrig vi kvinder er til at gøre tilfredse på det område Bekymrer os om det mindste, og jeg må sige at jeg i hvert fald er en af dem der bekymrer sig også

held og lykke med test

Anmeld

29. december 2011

Camillos

Sørens skriver:

Jeg vil lige skrive lidt til dig! Du var en af de søde piger der har lykønsket mig med mine to streger for nylig! Håber inderligt at du også får dine !!!!! Jeg har altså "næsten" heller ingen symptomer haft! Minimalt ømhed i brysterne og så lidt mensagtig murren intet andet!! Sååå!

Held og lykke og godt nytår og nyd din ferie!

Tak skal du ha . Ja den kan være der, og den kan ikke være der, men i øjeblikket er det ikke det der tæller Har brug for at koble lidt af, efterhånden... 5 år med SA aborter 3 styk og en graviditet uden for livmoderen, er lidt nervøs efterhånden for at blive gravid, heldigvis bliver jeg fulgt tæt pga Pco og gentagne aborter. 

Men tusind tak det er dejligt der er nogle der skriver og tænker på mig, det er jeg super glad for 

Anmeld

29. december 2011

Camillos

Michellekt skriver:

fingre for to streger Jeg regner selv med 

at være uge 7 nu og... næsten ingen symptomer. Havde i starten ligamentsmerter hver aften og nogle gange lidt ømme bryster, ellers har det faktisk været ret "kedeligt" hvis man kan sige det. Mange siger man skal være glad for at undgå symp, men jeg tror aldrig vi kvinder er til at gøre tilfredse på det område Bekymrer os om det mindste, og jeg må sige at jeg i hvert fald er en af dem der bekymrer sig også

held og lykke med test

Tak skal du ha . De 4 gange jeg har været gravid har nr 1: Jeg har været meget følsom, uden at vide jeg var gravid. Nr 2: Meget ømme bryster. nr 3 lidt murren i underlivet. Nr 4: Aftenkvalme og morgen kvalme. nr 5: Jeg hader at handle for kan lugte fisk og ost på km afstand. Nr 6: Kan ikke have en skraldespand stående med lidt i, for lugten giver mig seriøs kvalme. 

Så jeg tror jeg er en af dem der bliver ramt af symptomer, men er jo så heller ikke så langt henne endnu, hvis jeg er gravid. 

Men tak for svaret det varmer! og Held og lykke med din graviditet! 

Anmeld

30. december 2011

Nessie

for dig

Anmeld

1. januar 2012

madsenmor

Camillos skriver:

ville også lige sige at jeg håber at du får dine 2 streger og at den lille spiger bliver til den skønneste baby... når det er sagt så vil jeg bare sige at det er da top fedt at du har valgt den indere ro frem for graviditets stres det er klart vejen frem og det er fame en sej og svær beslutning og enu svære at opnå så rock on

Anmeld

5. januar 2012

Camillos

madsenmor skriver:

ville også lige sige at jeg håber at du får dine 2 streger og at den lille spiger bliver til den skønneste baby... når det er sagt så vil jeg bare sige at det er da top fedt at du har valgt den indere ro frem for graviditets stres det er klart vejen frem og det er fame en sej og svær beslutning og enu svære at opnå så rock on

Tak skal du ha  og godt nytår til dig 

Jeg testede igår, hvilket jeg faktisk havde fået bildt mig ind det var testdag på en eller anden underlig vis.... 

Nu er vi flyttet og holder så en uges ferie, så jeg skal lige finde min kalender for at skrive feriekortet under. Så havde jeg selvfølgelig lige testet men det er så faktisk først i morgen jeg skulle... 

testen var pænt negativ den 3, jeg har ingen symptomer på noget overhovedet. Ud over Akut kvalme engang imellem, men tror kvalmen skyldes mine metforminer.. Så der er nok ingen baby til mig denne gang. 

Håber bare jeg får min mens imorgen, så jeg har en ca cyklus på 33 dage og ikke imellem 2 og 9 måneder... 

I øvrigt er jeg lidt i møghumør for der er kun 10 dage til jeg skal til Gyn og vi skal i gang med noget hormon behandling, mit mål var at tabe 14 kg på 3måneder. Men må sande oveni jul, nytår og flyttestress og rod i hovedet er der røget 1,1 kg på igen. Så jeg ender nok med kun at have tabt mig 10 kg,,, så må jeg håbe på hun godtager det. 

Tak for dit håb til mig  det er altid dejligt når der er nogle der tænker på mig! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.