madsenmor skriver:
ville også lige sige at jeg håber at du får dine 2 streger og at den lille spiger bliver til den skønneste baby... når det er sagt så vil jeg bare sige at det er da top fedt at du har valgt den indere ro frem for graviditets stres det er klart vejen frem og det er fame en sej og svær beslutning og enu svære at opnå så rock on
Tak skal du ha
og godt nytår til dig 
Jeg testede igår, hvilket jeg faktisk havde fået bildt mig ind det var testdag på en eller anden underlig vis....
Nu er vi flyttet og holder så en uges ferie, så jeg skal lige finde min kalender for at skrive feriekortet under. Så havde jeg selvfølgelig lige testet men det er så faktisk først i morgen jeg skulle...
testen var pænt negativ den 3, jeg har ingen symptomer på noget overhovedet. Ud over Akut kvalme engang imellem, men tror kvalmen skyldes mine metforminer.. Så der er nok ingen baby til mig denne gang.
Håber bare jeg får min mens imorgen, så jeg har en ca cyklus på 33 dage og ikke imellem 2 og 9 måneder...
I øvrigt er jeg lidt i møghumør for der er kun 10 dage til jeg skal til Gyn og vi skal i gang med noget hormon behandling, mit mål var at tabe 14 kg på 3måneder. Men må sande oveni jul, nytår og flyttestress og rod i hovedet er der røget 1,1 kg på igen. Så jeg ender nok med kun at have tabt mig 10 kg,,, så må jeg håbe på hun godtager det.
Tak for dit håb til mig
det er altid dejligt når der er nogle der tænker på mig!
Anmeld