Har lige fået smidt noget træls i hovedet, synes jeg. Fødte vores barn for 3 måneder siden, og som mange af jer ved er de første dage overvældende og stressende, og man er måske ikke lige 100 procent tilstede mentalt, fordi man tænker baby, hvordan gør jeg dit og dat, hvorfor græder hun konstant, og folk kommer hele tiden og vil se.
Vi fik så en masse fine barselsgaver. En del af dem blev ikke afleveret af giveren selv, men blevet givet videre af andre familiemedlemmer. Vi har selvfølgelig forsøgt at huske at takke alle.
Så var der så en gave vi fik et par timer efter fødslen hvor man virkelig er rundt på gulvet. Det var vist et par bodies. Der har jeg så glemt at sende en sms til giveren og sige tusind tak.
Idag får jeg så at vide de har spurgt efter hvorfor de ikke fik et tak, og de synes det er meget utaknemmeligt. Og det bliver jeg rigtig ked af at få at vide! Det var jo ikke med vilje jeg glemte det, og jeg skulle da mene man burde have forståelse for at der sker så meget for en nybagt mor, at den slags lige ryger i svinget uden man bebrejder hende af den grund.
Så er jeg virkelig sådan et dårligt menneske for at have glemt det? :-( synes det var en træls kommentar at få!
Anmeld