Hvordan vidste i??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

320 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. december 2011

Anonym trådstarter

Ja ved ikke hvor jeg skal ligge den, så moderater må lige flytte den..

Men hvordan vidste i at i var klar til barn nr 2??
Jeg er rigtig bange for at jeg ikke har kærlighed nok til et barn mere, for jeg elsker mit første barn så ubetinget meget..

Jeg er også i tvivl om jeg har overskud til en mere, men folk er begyndt og spørge til nr 2, så det sætter jo nogle tanker igang..

Fortæl gerne om de tanker og overvejelser i havde da i planlagde nr 2..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2011

ekebiv

Jeg havde det ligesådan men jeg kunne ikke drømme om at min datter skulle være enebarn så i mit univers havde jeg ikke noget valg  Under graviditeten havde jeg dårlig samvittighed overfor min datter forrdi hun nu skulle til at dele opmærksomheden og jeg havde dårlig samvittighed overfor baby i maven fordi jeg da UMULIGT kunne elske ham/hende lige så meget som min datter men jeg måtte jo erkende at DET KAN MAN!!!

Jeg elsker begge mine børn lige meget men jeg forundres ind imellem over at man kan rumme så meget kærlighed   

Det sjove er at nu vil vi gerne have den 3 og jeg sidder med PRÆCIS de samme tanker så det er nok bare sådan at få børn

Men kom i bare igang, det er SKØNT!!!  Selvfølgelig også hårdt men SKØNT           

Anmeld

29. december 2011

Silas&Mille

Vi har hele tiden vidst at vi i hvert fald skal have to børn. For ingen af os vil have et enebarn (hvilket jo et en individuel sag).

Hvornår vi ville have været klar kan jeg så ikke sådan lige svare på, da vi blev 'tvungen' klar. Jeg blev gravid ved et uheld allerede da Silas var 4 måneder gammel. Har termin om 5 uger og 1 dag  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.