Selvudvikling?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

245 visninger
1 svar
0 synes godt om
28. december 2011

Anonym trådstarter

Heej piger..

Jeg vil rigtig gerne udvikle mig selv og finde ud af noget om mig selv som jeg ikke allerede ved..

Jeg er en meget lukket pige, men jeg vil gerne åbne noget mere op og lærer mig selv bedre at kende..

Er der nogen af jer der har nogle værktøjer til at åbne lidt mere op for mig selv og andre, nogle ting man kan gøre for at slappe mere af i sig selv?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2011

JeNoVa

Anonym skriver:

Heej piger..

Jeg vil rigtig gerne udvikle mig selv og finde ud af noget om mig selv som jeg ikke allerede ved..

Jeg er en meget lukket pige, men jeg vil gerne åbne noget mere op og lærer mig selv bedre at kende..

Er der nogen af jer der har nogle værktøjer til at åbne lidt mere op for mig selv og andre, nogle ting man kan gøre for at slappe mere af i sig selv?

Meld dig til noget, du har interesse for. Det kan være fotografering, porcelænsmaling, kursus i fransk, skøjteløb, spille saxofon, madlavning.... ja, kun din fantasi og lyst sætter grænsen.

Hvis du har mere tid og også penge, kan du også forsøge et højskoleophold. Der er noget for enhver smag.

Desuden kan jeg anbefale yoga og meditation til at give dig ro og indblik i selvet.

Overskrid nogle personlige græser - gør noget nyt!

Held og lykke!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.