nogen der ved noget omkring den ny kontanthjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

816 visninger
11 svar
0 synes godt om
28. december 2011

Anonym trådstarter

vi sidder her i weekenden og snakker omkring førtidspension og kontanthjælp. nogen i familien mener man begynder at få mere i det nye år ?? det mener jeg jo ikke kan passe når vi har krise i danmark. har søgt alle mulige steder men finder intet hvad ved i ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2011

Nettemor

kan det ikke være den almindelige stigning de mener.. alle overførsels indkomster stiger jo lidt hvert år lige som andre lønninger ofte gør..

Anmeld

28. december 2011

Anonym trådstarter

nettemor skriver:

kan det ikke være den almindelige stigning de mener.. alle overførsels indkomster stiger jo lidt hvert år lige som andre lønninger ofte gør..

gør det det ?? haha hvor meget tror du det drejer sig om så

Anmeld

28. december 2011

Zeus

Anonym skriver:

vi sidder her i weekenden og snakker omkring førtidspension og kontanthjælp. nogen i familien mener man begynder at få mere i det nye år ?? det mener jeg jo ikke kan passe når vi har krise i danmark. har søgt alle mulige steder men finder intet hvad ved i ??

Der er stigninger hvert år i januar, men det er kun omkring 100 kr mere udbetalt vi snakker om?

Anmeld

28. december 2011

Nattøs

Anonym skriver:

jeg mener jeg hørte noget med at vi stiger med 500 kr. men er virkelig ikke sikker

Anmeld

28. december 2011

Mira0911

Man skulle meget gerne kunne se det på nettet et sted hvor den hedder i 2012... 

Hvis den stiger lidt... 

Anmeld

28. december 2011

Nettemor

Anonym skriver:

gør det det ?? haha hvor meget tror du det drejer sig om så

jeg kan ikke huske præcis hvor meget.. men det er ikke alverden... men lidt har også ret

Anmeld

28. december 2011

Anonym trådstarter

tusind tak for jeres svar   om så det kun er 100 kr så er de velkommen

Anmeld

28. december 2011

kirsti

Jeg arbejder med det til hverdag.... Det er meningen loftet skal fjernes så på den måde vil en del jo få flere penge

Anmeld

29. december 2011

Anonym trådstarter

kirsti skriver:

Jeg arbejder med det til hverdag.... Det er meningen loftet skal fjernes så på den måde vil en del jo få flere penge

okay tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.