Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
vi sidder her i weekenden og snakker omkring førtidspension og kontanthjælp. nogen i familien mener man begynder at få mere i det nye år ?? det mener jeg jo ikke kan passe når vi har krise i danmark. har søgt alle mulige steder men finder intet hvad ved i ??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
nettemor skriver: kan det ikke være den almindelige stigning de mener.. alle overførsels indkomster stiger jo lidt hvert år lige som andre lønninger ofte gør..
kan det ikke være den almindelige stigning de mener.. alle overførsels indkomster stiger jo lidt hvert år lige som andre lønninger ofte gør..
gør det det ?? haha hvor meget tror du det drejer sig om så
Anonym skriver: vi sidder her i weekenden og snakker omkring førtidspension og kontanthjælp. nogen i familien mener man begynder at få mere i det nye år ?? det mener jeg jo ikke kan passe når vi har krise i danmark. har søgt alle mulige steder men finder intet hvad ved i ??
Der er stigninger hvert år i januar, men det er kun omkring 100 kr mere udbetalt vi snakker om?
jeg mener jeg hørte noget med at vi stiger med 500 kr. men er virkelig ikke sikker
Man skulle meget gerne kunne se det på nettet et sted hvor den hedder i 2012...
Hvis den stiger lidt...
Anonym skriver: gør det det ?? haha hvor meget tror du det drejer sig om så
tusind tak for jeres svar om så det kun er 100 kr så er de velkommen
Jeg arbejder med det til hverdag.... Det er meningen loftet skal fjernes så på den måde vil en del jo få flere penge
kirsti skriver: Jeg arbejder med det til hverdag.... Det er meningen loftet skal fjernes så på den måde vil en del jo få flere penge
okay tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128