lotto

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.118 visninger
13 svar
0 synes godt om
28. december 2011

Mariajny

Hej er der nogen der ved hvor hvornår og hvordan de trækker de heldige 100 af en gevinsten på 100000 kan intet finde om det. Jeg gad godt vide hvilken tal osv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2011

Kay

Mariajny skriver:

Hej er der nogen der ved hvor hvornår og hvordan de trækker de heldige 100 af en gevinsten på 100000 kan intet finde om det. Jeg gad godt vide hvilken tal osv

det ville ejg også gerne vide... manden kom nemlig hjem med en kupon

Anmeld

28. december 2011

Jeg fatter ik en skid af lotto, men jeg har vist købt kuponer de sidste 5-6 trækninger, og tror jeg vinder hvergag!

I dag købte jeg 7!  Jeg havde en masse æld gamle skrabelodder liggnede med små gevinster på, så jeg samlede hele skidtet sammen i dag, og spillede lotto for alle pengene!! Ha ha...

Så jeg vil da også gerne vide lidt om hvornår man kan se om man har vundet 100 af de lange!!

Anmeld

28. december 2011

MLT

Er det ikke omkring kl. 23 på dr1 

Anmeld

28. december 2011

Mariajny

EmmaJosephine skriver:

Er det ikke omkring kl. 23 på dr1 

Ved det bare ikke

Anmeld

28. december 2011

Mor-til-asta-09

Tilmeldt skriver:

Jeg fatter ik en skid af lotto, men jeg har vist købt kuponer de sidste 5-6 trækninger, og tror jeg vinder hvergag!

I dag købte jeg 7!  Jeg havde en masse æld gamle skrabelodder liggnede med små gevinster på, så jeg samlede hele skidtet sammen i dag, og spillede lotto for alle pengene!! Ha ha...

Så jeg vil da også gerne vide lidt om hvornår man kan se om man har vundet 100 af de lange!!

seriøst.. købte du for 350kr lotto idag?? så håber jeg virkelig du bare har en 3`er så du ihvertfald får nogle penge tilbage.. smiler

Anmeld

28. december 2011

Mariajny

Mor-til-asta-09 skriver:

J

seriøst.. købte du for 350kr lotto idag?? så håber jeg virkelig du bare har en 3`er så du ihvertfald får nogle penge tilbage.. smiler

Jeg har tre rigtig. Så min den ene er næsten hjemme. Har købt to i dag.

Anmeld

28. december 2011

Mor-til-asta-09

Mariajny skriver:

Jeg har tre rigtig. Så min den ene er næsten hjemme. Har købt to i dag.

uh kan man se det nu?? For jeg har også købt 2 hehe

Anmeld

28. december 2011

Mariajny

Mor-til-asta-09 skriver:

d

uh kan man se det nu?? For jeg har også købt 2 hehe

øn kæreste fandt det på tekst tv på dr1. Tror var var 293 eller 294. Der omkring i hvert fald. Men tallene er 4 14 30 40 44 45. Tillægstal og supertal har jeg ik. Havde jo ikke lige brug for dem øv øv

Anmeld

28. december 2011

Mor-til-asta-09

Mariajny skriver:

øn kæreste fandt det på tekst tv på dr1. Tror var var 293 eller 294. Der omkring i hvert fald. Men tallene er 4 14 30 40 44 45. Tillægstal og supertal har jeg ik. Havde jo ikke lige brug for dem øv øv

fedt.. så skal jeg da lige tjekke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.