Ville du købe dette - til det lille barn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Kunne du finde på at købe dette:0)

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.592 visninger
21 svar
0 synes godt om
28. december 2011

Valle81

Vi har hjemme fundet ud af at denne er en fantastisk ting til det lille barn at lege med, da det er så dejligt at røre ved. Det er skønt at tygge på ISÆR når tænderne er ved at komme frem:0)

Det er nemt at gøre rent da det kan vaskes i maskine eller lige under rindende vand:0)

Oprindeligt har jeg fået det som nøglering, og min søn Arthur synes den er SÅ fantastisk og tænkte at det kunne væreandre var interesserede, så jeg gik selv igang.

Det er lavet i satinsnore.

Har lavet forskellige modeller.

Suttekæde - kan være hvor sutten sidder i knude enden eller som vist på billede, hvor den kan bruges som suttekæde ved at man så sætter ringen rundt om eks barnevognsselen, selen i autostolen osv:0)

Jeg kan lave disse mønstre og disse tykkelser, farver er enten pang farver eller pastel farver. Pastelfarverne er ikke afbilledet - da det her til aften var svært at fange på kamera.

Jeg forestiller mig en pris af:

50 kr inkl forsendelse for en med bidering.

40 kr for en med sut ( skal være dem med ring, i stil med afbillede sut.) Grunden til at den med sut vil være billigere er, at i selv skal fremsede sutten ( 8 kr i porto ) for at det bliver den sut og det mærke i ønsker.

Hvis man ønsker at bruge den som suttekæde som afbilledet, kan i selv vedhæfte sutten ved at binde knuden rundt om sutteringen:0)

Hvad siger i??
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2011

Valle81

Det er svært at se, men på den snor med sutten er der 4 farver - forskellige nuancer blå og to forskellige nuancer grøn. Men blitsen ødelægger det lidt:0( Øv

Anmeld

28. december 2011

Kay

det kunne jeg godt finde på hvis jeg var sikker på at de farver der blev brugt i snoren samt materialet det er lavet af ikke indenholder noget skadeligt

ellser sys jeg det er en fed ide

Anmeld

28. december 2011

raca

Kay skriver:

det kunne jeg godt finde på hvis jeg var sikker på at de farver der blev brugt i snoren samt materialet det er lavet af ikke indenholder noget skadeligt

lige mine tanker.. også skulle de inc flønse og ringr være under 21 cm

Anmeld

28. december 2011

Pige2009

Hvor er de fine

Anmeld

28. december 2011

Valle81

Kay skriver:

Det er jeg ved at undersøge - har skrevet til forhandleren, da jeg intet kan finde om det på deres hjemmeside:0)

Og tak for den konstruktinve kritik:0)

Anmeld

28. december 2011

Nettemor

Kay skriver:

lige min tanke..

til ts. de er da bare super fede!!! og ganske overkommelige i pris

Anmeld

28. december 2011

Valle81

lige mine tanker.. også skulle de inc flønse og ringr være under 21 cm

Er ved at undersøge indholdet af snøren:0) Har skrevet til forhandler - kan umiddelbart nemlig ikke finde noget i det på hjemmesiden:0)

Og det med længden det kan snildt laves så de ikke er længere end 21 cm:0)

Anmeld

28. december 2011

Valle81

Baagøe skriver:

Hvor er de fine

Tak:0)

Anmeld

28. december 2011

Laura.

Ja, jeg kunne godt finde på at købe sådan en, hvis det ikke er skadeligt selvfølgelig. De er super flotte.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.