Vi har hjemme fundet ud af at denne er en fantastisk ting til det lille barn at lege med, da det er så dejligt at røre ved. Det er skønt at tygge på ISÆR når tænderne er ved at komme frem:0)
Det er nemt at gøre rent da det kan vaskes i maskine eller lige under rindende vand:0)
Oprindeligt har jeg fået det som nøglering, og min søn Arthur synes den er SÅ fantastisk og tænkte at det kunne væreandre var interesserede, så jeg gik selv igang.
Det er lavet i satinsnore.
Har lavet forskellige modeller.
Suttekæde - kan være hvor sutten sidder i knude enden eller som vist på billede, hvor den kan bruges som suttekæde ved at man så sætter ringen rundt om eks barnevognsselen, selen i autostolen osv:0)
Jeg kan lave disse mønstre og disse tykkelser, farver er enten pang farver eller pastel farver. Pastelfarverne er ikke afbilledet - da det her til aften var svært at fange på kamera.
Jeg forestiller mig en pris af:
50 kr inkl forsendelse for en med bidering.
40 kr for en med sut ( skal være dem med ring, i stil med afbillede sut.) Grunden til at den med sut vil være billigere er, at i selv skal fremsede sutten ( 8 kr i porto ) for at det bliver den sut og det mærke i ønsker.
Hvis man ønsker at bruge den som suttekæde som afbilledet, kan i selv vedhæfte sutten ved at binde knuden rundt om sutteringen:0)
Hvad siger i??
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld