grøntsagemos? jeg forstår det altså ikkkk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

490 visninger
6 svar
0 synes godt om
28. december 2011

Anonym trådstarter

På de opskrifter jeg har fundet står intet om at der ska mme i grøntsagemos? .. Jeg har lavet nogle mængder grøntsafemos og i fryseren uden fedtstof .. Men mme? Skal man ogs bruge det? .. Jeg har altså givet mit barn grøntsagemos uden mme i ? .. Har jeg gjord det forkert ;O ??????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2011

Laura.

Anonym skriver:

På de opskrifter jeg har fundet står intet om at der ska mme i grøntsagemos? .. Jeg har lavet nogle mængder grøntsafemos og i fryseren uden fedtstof .. Men mme? Skal man ogs bruge det? .. Jeg har altså givet mit barn grøntsagemos uden mme i ? .. Har jeg gjord det forkert ;O ??????

Der skal mme. eller mm i grønsagsmos jo, men ikke hvis du fryser det ned. Men du skal have fedtstof i lige meget hvad. Hvis du fryser mosen ned, kommer du bare mme. eller mm. i når det er tøet op og du skal til at servere det.. håber det gav mening.

Anmeld

28. december 2011

Anonym trådstarter

Hvor meget skal jeg put mme i så ?? .. Ejj for søren så har mit barn fået det uden mme i .. Iihhhaltsååå

Anmeld

28. december 2011

Zeus

Anonym skriver:

Hvor meget skal jeg put mme i så ?? .. Ejj for søren så har mit barn fået det uden mme i .. Iihhhaltsååå

Det er bare for at hjælpe konsistensen lidt på vej, så det er relativt små mængder, det skal jo heller ikke være suppe

Anmeld

28. december 2011

raca

jeg har aldrig brugt MME eller MM i grønsags mos... nogle mener man skal for at berige maden.. men mine børn har ikke kunnet lide smagen af MME..

og jeg ville personlig heldre bare tilsætte nogle fedststoffer også undgå grøden.. og holde mig til mos, da jeg er sikker på der er flere vitaminer ol. i grønsager også smager det imo bedre...

Anmeld

28. december 2011

Laura.

raca skriver:

jeg har aldrig brugt MME eller MM i grønsags mos... nogle mener man skal for at berige maden.. men mine børn har ikke kunnet lide smagen af MME..

og jeg ville personlig heldre bare tilsætte nogle fedststoffer også undgå grøden.. og holde mig til mos, da jeg er sikker på der er flere vitaminer ol. i grønsager også smager det imo bedre...

Jeg kommer ikke så meget i, kun en llille sjat indtil jeg synes at konstistensen (staves) er god.. Jeg tror ikke at dit barn kan smage mælken, for så meget skal der heller ikke i.. Håber du finder ud af det, eller skriv endelig hvis du har flere spørgsmål..

Anmeld

28. december 2011

Laura.

raca skriver:

hov.. var ikke lige meningen at citerer dig, men ts. ved forhåbentlig nok at det var til hende..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.