Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig
MalleH skriver:
Har engang læst noget om at hvis man ville lave en pige, så skulle man have sex et par dage før ægløsning fordi at "pige"-sædcellerne er langsommere end "drenge"-sædcellerne, men kan tværtimod leve længere end "drenge"-sædcellerne. Så når pigerne var nået frem, så ville drengene være døde og så ville det passe med ægløsning. Så har jeg også læst at man ikke skulle have orgasme hvis man villle lave en pige fordi at "drenge"-sædcellerne, havde større chance hvis man havde fået en orgasme. Om det er sandt, skal jeg ikke kunne sige haha .. men det lyder mere sandsynligt end det med de forskellige stillinger og hvad der nu ellers er
Vi har ikke gået efter bestemt køn nogen af gangene, men efter min søn blev født, læste jeg også det her, og på os har det passet.
Jeg har meget smertefulde og dermed tydelige ægløsninger, og med min datter sexede vi 3 dage før ÆL også først efter jeg tesetede positivt, og med min søn havde vi sex på ÆL-dagen. Så om det passer eller ej skal jeg ikke kunne sige, men vi passer i hvert fald ind i myten 
Anmeld