bestemt køn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.052 visninger
16 svar
0 synes godt om
28. december 2011

Anonym trådstarter

Nogle der har prøvet, at "lave" et bestemt køn efter fx ægløsningstidspunkt, eller anden "myte", og i så fald - lykkes det?

Det er bare nysgerrighed ... begge køn vil være velkommen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2011

Krussedulle

Anonym skriver:

Nogle der har prøvet, at "lave" et bestemt køn efter fx ægløsningstidspunkt, eller anden "myte", og i så fald - lykkes det?

Nææh  ... Jeg kan ikke mærke min ægløsning, og vi har bare haft sex, når vi har lystet  og det har resulteret i 3 drenge  ... Men tror heller ikke rigtig på de der myter!

Anmeld

28. december 2011

malliebooh

Anonym skriver:

Har engang læst noget om at hvis man ville lave en pige, så skulle man have sex et par dage før ægløsning fordi at "pige"-sædcellerne er langsommere end "drenge"-sædcellerne, men kan tværtimod leve længere end "drenge"-sædcellerne. Så når pigerne var nået frem, så ville drengene være døde og så ville det passe med ægløsning. Så har jeg også læst at man ikke skulle have orgasme hvis man villle lave en pige fordi at "drenge"-sædcellerne, havde større chance hvis man havde fået en orgasme. Om det er sandt, skal jeg ikke kunne sige haha .. men det lyder mere sandsynligt end det med de forskellige stillinger og hvad der nu ellers er  

Anmeld

28. december 2011

Pige2009

Anonym skriver:

Øhh... det er da vist ren ammestuesnak!

Anmeld

28. december 2011

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Øhh... det er da vist ren ammestuesnak!

Måske ... men kunne være sjovt at høre om nogle havde "prøvet"

Anmeld

28. december 2011

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig
MalleH skriver:

Har engang læst noget om at hvis man ville lave en pige, så skulle man have sex et par dage før ægløsning fordi at "pige"-sædcellerne er langsommere end "drenge"-sædcellerne, men kan tværtimod leve længere end "drenge"-sædcellerne. Så når pigerne var nået frem, så ville drengene være døde og så ville det passe med ægløsning. Så har jeg også læst at man ikke skulle have orgasme hvis man villle lave en pige fordi at "drenge"-sædcellerne, havde større chance hvis man havde fået en orgasme. Om det er sandt, skal jeg ikke kunne sige haha .. men det lyder mere sandsynligt end det med de forskellige stillinger og hvad der nu ellers er  

Vi har ikke gået efter bestemt køn nogen af gangene, men efter min søn blev født, læste jeg også det her, og på os har det passet.

Jeg har meget smertefulde og dermed tydelige ægløsninger, og med min datter sexede vi 3 dage før ÆL også først efter jeg tesetede positivt, og med min søn havde vi sex på ÆL-dagen. Så om det passer eller ej skal jeg ikke kunne sige, men vi passer i hvert fald ind i myten

Anmeld

28. december 2011

Anonym trådstarter

cmks2007 skriver:

Vi har ikke gået efter bestemt køn nogen af gangene, men efter min søn blev født, læste jeg også det her, og på os har det passet.

Jeg har meget smertefulde og dermed tydelige ægløsninger, og med min datter sexede vi 3 dage før ÆL også først efter jeg tesetede positivt, og med min søn havde vi sex på ÆL-dagen. Så om det passer eller ej skal jeg ikke kunne sige, men vi passer i hvert fald ind i myten

Spændende. Skulle måske prøves

Anmeld

28. december 2011

malliebooh

cmks2007 skriver:

Det tyder jo på at der kunne være noget om det

Anmeld

28. december 2011

Rockertand

Anonym skriver:

Alt efter hvilket køn man har ønsket, så vil ca. 51% have fået ret/uret og ca. 49% have fået ret/uret - så du får ikke så meget klarhed over dit spørgsmål, det er biologi, og det er videnskabeligt bevist, at man ikke kan gøre noget for at påvirke resultatet.

Anmeld

28. december 2011

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Alt efter hvilket køn man har ønsket, så vil ca. 51% have fået ret/uret og ca. 49% have fået ret/uret - så du får ikke så meget klarhed over dit spørgsmål, det er biologi, og det er videnskabeligt bevist, at man ikke kan gøre noget for at påvirke resultatet.

spørgsmålet var erfaring. Ikke ret eller uret, og syntes mange fortæller om "ÆL-myten" så ville høre erfaringer herinde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.