er det dårligt af mig ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

350 visninger
4 svar
0 synes godt om
28. december 2011

Anonym trådstarter

Jeg har som start af ske mad lavet indtil videre kun grøntsage mos.. Har ikk startet på grød? Sku jeg til det eller er det fint sådan .. Han får stadig mme og bryst også .. 4 måneder er mit barn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2011

B&J

det er da ikke dårligt af dig men hvis dit  barnkan spise grøntsage mos kan dit barn jo også spise grød

Anmeld

28. december 2011

Ciss

Mine har også fået grøntsagsmos før grød. Har aldrig hørt, at det skal være et problem.

Anmeld

28. december 2011

Fenja09

Min datter er 4 mdr her d. 1 Januar og vi har lige haft SP på besøg som fortalte at hun skal starte med at spise grød ( ris, hirse) og så må hun få en kartoffel og efter lidt dage må vi tilføje broccoli, gulerod osv. Så det er sådan vi gør det. Jeg mener først der må gives mos fra 6 mdr, men tror nu ikke det skader dit barn, men hvorfor forhører du dig ikke hos din SP - hun må kunne svare på det

/Fenja

Anmeld

28. december 2011

modesty

Det er faktisk noget lidt underligt noget at der er tradition for at starte med grød før grøntsagsmos herhjemme, da børnenes maver fordøjer grøntsagsmosen bedre end grød. Der er absolut intet i vejen for at give mos og ikke grød.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.