Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Min lille pige fik et gips sæt (eller hvad man kalder det) af julemanden. Altså, til hånd/fodaftryk.
Og jeg fik en rigtig god (synes jeg selv) idé
Jeg blandede rød frugtfarve i, og det blev så godt!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Baby2009 skriver: Min lille pige fik et gips sæt (eller hvad man kalder det) af julemanden. Altså, til hånd/fodaftryk. Og jeg fik en rigtig god (synes jeg selv) idé Jeg blandede rød frugtfarve i, og det blev så godt!
nettemor skriver: jeg syns også bare det er så smart.. vores søn fik noget i samme stil men bare med sand. den har vi også til at stå til pynt i stuenvil da gerne se et billed af den røde fod
jeg syns også bare det er så smart.. vores søn fik noget i samme stil men bare med sand. den har vi også til at stå til pynt i stuenvil da gerne se et billed af den røde fod
Jeg ligger lige et billede ind imorgen så
Baby2009 skriver: Jeg ligger lige et billede ind imorgen så
Jeg har været inde for at købe sådan et sæt i dag. men kunne ikke få det. Kun en pose med gips og så fandt jeg nogle rammer.
Hvor har i købt jeres sæt henne og hvad er der i sådan et sæt???
Tauf skriver: Jeg har været inde for at købe sådan et sæt i dag. men kunne ikke få det. Kun en pose med gips og så fandt jeg nogle rammer. Hvor har i købt jeres sæt henne og hvad er der i sådan et sæt???
Sikke en god ide
Det vil jeg også prøve.
Jeg har købt et sæt ude i Tiger til min nevø. Det kostede 20 kr og der var en støbeplade (eller hvad man skal kalde det) gips, blande pose, pind til at skrive navn med, maling og en pensel. Og så var der også en holder med til, lidt ligesom den bag en billedramme.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128