Gips.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

877 visninger
6 svar
0 synes godt om
28. december 2011

Baby2009

Min lille pige fik et gips sæt (eller hvad man kalder det) af julemanden. Altså, til hånd/fodaftryk. 

Og jeg fik en rigtig god (synes jeg selv) idé 

Jeg blandede rød frugtfarve i, og det blev så godt! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2011

Nettemor

Baby2009 skriver:

Min lille pige fik et gips sæt (eller hvad man kalder det) af julemanden. Altså, til hånd/fodaftryk. 

jeg syns også bare det er så smart.. vores søn fik noget i samme stil men bare med sand. den har vi også til at stå til pynt i stuen

vil da gerne se et billed af den røde fod

Anmeld

28. december 2011

Baby2009

nettemor skriver:

jeg syns også bare det er så smart.. vores søn fik noget i samme stil men bare med sand. den har vi også til at stå til pynt i stuen

vil da gerne se et billed af den røde fod

Jeg ligger lige et billede ind imorgen så 

Anmeld

28. december 2011

Nettemor

Baby2009 skriver:

Jeg ligger lige et billede ind imorgen så 

super.. kan jeg så ikke lige få dig til at citere mig så jeg er sikker på jeg ser det?

Anmeld

28. december 2011

Laura.

Baby2009 skriver:

Tak for tippet. Jeg har selv en æske stående til når Emily skal have det lavet på et tidspunkt, så jeg vil da lige have idéen i baghovedet. Jeg kunne også godt tænke mig at se billedet, så holder bare øje med tråden.

Anmeld

28. december 2011

MyLove E

Jeg har været inde for at købe sådan et sæt i dag. men kunne ikke få det. Kun en pose med gips og så fandt jeg nogle rammer.

Hvor har i købt jeres sæt henne og hvad er der i sådan et sæt???

Anmeld

29. december 2011

MyLittleBaby

Tauf skriver:

Jeg har været inde for at købe sådan et sæt i dag. men kunne ikke få det. Kun en pose med gips og så fandt jeg nogle rammer.

Hvor har i købt jeres sæt henne og hvad er der i sådan et sæt???

Sikke en god ide 

Det vil jeg også prøve.

Jeg har købt et sæt ude i Tiger til min nevø. Det kostede 20 kr og der var en støbeplade (eller hvad man skal kalde det) gips, blande pose, pind til at skrive navn med, maling og en pensel. Og så var der også en holder med til, lidt ligesom den bag en billedramme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.