Haha, min bror er indbrudstyv ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

713 visninger
8 svar
0 synes godt om
28. december 2011

Sabsy

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2011

TNBC

Bubbes skriver:

http://www.sn.dk/Indbrudstyv-viste-sig-at-vaere-hu sets-soen/Frederikssund/artikel/172365

Det har vi haft go' griner over

jeg har også prøvet at jeg ikke havde nøgle og klatrede over døren ved siden af hoveddøren, som jeg havde prøvet før. Da jeg så kom ind, ringede det på døren og en mand stod med politiet i røret. Jeg sagde at det var min fars hus, han sagde okay og gik igen.Hvad vis jeg nu havde været en tyv?

Anmeld

28. december 2011

Sabsy

Yurie skriver:

jeg har også prøvet at jeg ikke havde nøgle og klatrede over døren ved siden af hoveddøren, som jeg havde prøvet før. Da jeg så kom ind, ringede det på døren og en mand stod med politiet i røret. Jeg sagde at det var min fars hus, han sagde okay og gik igen.Hvad vis jeg nu havde været en tyv?

Underligt!.. :/ Altså det med de lod dig gå..

Jeg kan vare ikke stoppe med at grine.. Haha

Anmeld

28. december 2011

TNBC

det var ik politiet, det var en nabo der godtog at jeg boede der.

Anmeld

29. december 2011

bøgelund

Bubbes skriver:

http://www.sn.dk/Indbrudstyv-viste-sig-at-vaere-hu sets-soen/Frederikssund/artikel/172365

Det har vi haft go' griner over

Haha.. Fuck hvor sjovt!! godt det bare var ham. Og ikke en tyv der lå på lur..  

Anmeld

29. december 2011

Sabsy

bøgelund skriver:

Haha.. Fuck hvor sjovt!! godt det bare var ham. Og ikke en tyv der lå på lur..  

Det er bare sååååå ærgeligt han har haft konfirmation!.. Ellers var sangen skrevet

Anmeld

29. december 2011

Pige2009

Godt det bare var ham

Anmeld

30. december 2011

Nessie

Ha ha ha ha ha, stakkels lillebror

Anmeld

30. december 2011

Lone Jakobsen

ha ha, dejligt med vågne naboer.

jeg har prøvet at jeg en morgen var ude at lufte hund. på vej hjem møder jeg naboen som jeg hilser på. han hilser ikke tilbage og det undrer mig godt nok lidt. et par timer senere kommer konen over og "advarer" mig om en underlig person der har gået rundt omkring vores hus tidligt om morgenen

hun grinte lidt da jeg fortalte hende at jeg var den person

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.