Ønskebørn - skuffelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

341 visninger
4 svar
0 synes godt om
28. december 2011

samantha1986

Jeg var i Ønskebørn i Grenaa i går, og hælder mere til Babysam, men vi skulle alligevel til Grenaa så derfor kunne vi lige tage derind, da jeg skulle have bælte så jeg kunne gøre mine bukser større.

Jeg kunne se de havde trille barnevogne, så tænkte at de da også måtte vide noget om punkterfrie hjul, det har vores nemlig ikke, og vi vil gerne have nogen.

Hold op en dårlig service. Hende ved kassen vidste ikke noget, så hun spurgte en anden. Hende den anden trak det rigtig længe før hun sagde at det vidste hun ikke om de kunne skaffe, og hun kunne ikke forhøre sig nu da Trille har lukket. Så begyndte hende ved kassen at sige, at måske de kunne skaffes,men det kom jo meget an på hvilken model det var, og så var det noget med aksen og hjulet osv. Jeg var godt klar over at jeg nok ikke kunne tage et eller andet hjul og putte på, men følte godt nok heller ikke jeg blev klogere. Så der handler jeg ikke igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2011

maria_wlt

Hvis man får dårlig service så bare videre til næste butik... Ikke brug din tid på det når der heldigvis er flere steder at gå hen..

Anmeld

28. december 2011

twinboys

maria_wt skriver:

Hvis man får dårlig service så bare videre til næste butik... Ikke brug din tid på det når der heldigvis er flere steder at gå hen..

ja kan man ikke lide duften i bageriet så gå et andet sted hen...

Anmeld

28. december 2011

samantha1986

maria_wt skriver:

Nej nemlig. Har egentlig aldrig rigtig brudt mig om dem, men kom alligevel, men det er godt nok slut. Så kan de blive fri for mine penge kan de

Anmeld

28. december 2011

samantha1986

twinboys skriver:

ja kan man ikke lide duften i bageriet så gå et andet sted hen...

Nemlig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.