Vi er i mål...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

855 visninger
8 svar
0 synes godt om
28. december 2011

lotte32

Ja det føles i hvert fald sådan 

3 ½ års kamp er slut...

har i den periode haft 2 MA og været igennem 4 fertilitetsbehandlinger (uden resultater)... vi opgav håbet, opgav at forsøge,  oplevede så et mirakel, da jeg blev naturligt gravid..og nu er vi der... endelig

Her  til formiddag skal vi møde ind på sygehuset til planlagt KS..og IHHH hvor vi glæder os, har ikke sovet ret meget, da vi er både spændte og lidt nervøse 

Det er lidt surrealistisk at sidde her og drikke morgenkaffe, og samtidig vide at om få timer har vi vores længe ventede Baby Ø. i armene

Nå ville ikke så meget andet end at dele min glæde og ønske alle her på Baby.dk et godt og lykkebringende Nytår

Lotte Ø.

(det er min mands 1. barn, så han er en lillebitte smule mere nervøs end mig tror jeg)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2011

LR85

Hjertelug tillykke på denne store dag. Det er da en fantastisk historie  

Håber du får en uforglemmelig dag  

Anmeld

28. december 2011

lotte32

louiseandersen85 skriver:

Hjertelug tillykke på denne store dag. Det er da en fantastisk historie  

Håber du får en uforglemmelig dag  

Mange tak

Anmeld

28. december 2011

LotusCPH

tillykke :0) hvor bliver det skønt for jer og dejligt I ku blive gravide naturligt ovenpå F.BEh. - dejligt at høre

Anmeld

28. december 2011

lotte32

LotusCPH skriver:

tillykke :0) hvor bliver det skønt for jer og dejligt I ku blive gravide naturligt ovenpå F.BEh. - dejligt at høre

Mange tak ja det er helt vidunderligt, han er vores lille ønske-mirakel baby

Lotte Ø.

Anmeld

28. december 2011

MaybeBaby

lotte32 skriver:

3 ½ års kamp er slut...

har i den periode haft 2 MA og været igennem 4 fertilitetsbehandlinger (uden resultater)... vi opgav håbet, opgav at forsøge,  oplevede så et mirakel, da jeg blev naturligt gravid..og nu er vi der... endelig

Her  til formiddag skal vi møde ind på sygehuset til planlagt KS..og IHHH hvor vi glæder os, har ikke sovet ret meget, da vi er både spændte og lidt nervøse 

Det er lidt surrealistisk at sidde her og drikke morgenkaffe, og samtidig vide at om få timer har vi vores længe ventede Baby Ø. i armene

Nå ville ikke så meget andet end at dele min glæde og ønske alle her på Baby.dk et godt og lykkebringende Nytår

Lotte Ø.

(det er min mands 1. barn, så han er en lillebitte smule mere nervøs end mig tror jeg)

Åh hvor godt! Fantastisk med et lille julemirakel! Stort tillykke med Babys fødselsdag! 2012 bliver et fantastisk år!

Anmeld

28. december 2011

FrkLarsen

lotte32 skriver:

3 ½ års kamp er slut...

Lotte Ø.

Ihh hvor er det spændende!!

Held og lykke med det hele, håber at i får en god oplevelse 

Kunne ikke lade være med at forestille mig din mand trippe lidt rundt og bide i neglene af bare nervøsitet 

Anmeld

28. december 2011

SussieThyssen

Alt det bedste ønskes I.

Ja det er hårdt at gå den slags igennem, men det lykkedes, så alt det bedste både i dag og i fremtiden.

Kærligst
Sussie

Anmeld

28. december 2011

Rosengreen

Sikke en skøn historie! 

Held og lykke med det hele , og kæmpe stort tillykke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.