"Me and Marley" - nogen som så den?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

767 visninger
18 svar
0 synes godt om
28. december 2011

Fru.Mäes <3

I did  - jeg stor tuder hver gang jeg ser den! Det er helt vildt - hulker nærmest! Synes den er SÅ god og SÅ sørgelig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg har set den før - og den rører mig altså overhovedet ikke følelsesmæssigt. (ved godt, jeg er lavet af is )

Anmeld

28. december 2011

Fru.Mäes <3

PT skriver:

Jeg har set den før - og den rører mig altså overhovedet ikke følelsesmæssigt. (ved godt, jeg er lavet af is )

Hi hi - må indrømme at det er den ENESTE film der kan få mig til at tude! Den er SÅ fantastisk altså 

Anmeld

28. december 2011

Drømme

Jeg så den, og sad også bare med tårer rendende ned ad kinderne.. Den er så skøn, sørgelig og dejlig den film

Og nøøøj... Savner virkelig min hund nu - hun bliver passet af min kærestes bror her i ferien, men vi er hos min mor.. Hun holder ikke til den lange tur, det tager min. 8-9 timer i tog og med færge :/

Anmeld

28. december 2011

hende-nanna

Jeg så den også - og skal da lige love for at jeg tudede! Min hund blev aflivet for lidt over et halvt år siden, blot 3 år! Det scenarie fra filmen mindede mig om det med det samme, og så kom tårene bare 

Jeg tror dog jeg ville tude til den uanset om jeg lige havde aflivet en hund eller ej, for sådan noget er bare ikke til at holde til 

Anmeld

28. december 2011

anjamichell@gmail.com

Jeg tudbrøler også!! Jeg kan stadig mærke fornemmelsen af at ha' tudet i øjnene!! Aj med dårlig samvittighed over at jeg ikk kæler så meget med mine hunde efter vi har fået baby!!

Anmeld

28. december 2011

Phoenix

Tudede også. Man knytter sig til de kræ jo. Savner også min gamle hund ind imellem  

Anmeld

28. december 2011

kirsti

Så den og tror bare der er noget med mig og hunde i film for jeg var da ved at fælde en tåre og det samme skete da jeg i tidernes morgen så turner og hund! 

Anmeld

28. december 2011

Frk-Lotusblomst

Jeg VRÆLLEDE! hahaha.. Jg begyndte allerede at snøfte da Marley gik ud første gang og Patrick siger: .... siger at hunden går sin vej når de skal dø - eller sådan noget.. Iv iv... Og de sidste 15 min vrællede jeg samt 10 min efter filmen... Har altid været let til tårer, men efter ejg har været gravid (kort) er jeg bare blevet sentimetal x 10..
Har set filmen før og der tudede jeg en smule, men slet ikke som i dag..

Anmeld

28. december 2011

Pige2009

<3 skriver:

I did  - jeg stor tuder hver gang jeg ser den! Det er helt vildt - hulker nærmest! Synes den er SÅ god og SÅ sørgelig 

Den var rigtig god, og faktisk satte det en hel del igang hos mig om, hvor tilfreds man er med livet, og hvad man egentlig gerne vil have ud af livet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.