min mand vil på barsel orlov i 3 mdr, men hvor kommer penge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

523 visninger
3 svar
0 synes godt om
27. december 2011

bvn

hjælp os... min mand vil på orlov i 3 mdr, men hvor kommer penge så fra.. Han arbejde som taxi og er meldt i a kasse og i blik og rør. så vil høre hvor kommer penge fra om fra kommune ellers fra fagforeningen? og hvor meget? Håbr i kan hjælpe os.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2011

An&Jo

bvn skriver:

hjælp os... min mand vil på orlov i 3 mdr, men hvor kommer penge så fra.. Han arbejde som taxi og er meldt i a kasse og i blik og rør. så vil høre hvor kommer penge fra om fra kommune ellers fra fagforeningen? og hvor meget? Håbr i kan hjælpe os.

har du opbrugt den periode med fuld løn??

for har du det, vil jeg mene at han kommer på barselsdagpenge, men hvor meget han får det ved jeg ikke.. er det meningen at du vil tilbage på arbejde så??

Anmeld

28. december 2011

Fenja09

Nu ved jeg ikke lige noget om at køre taxi og så barsel, men min kæreste var også på barsel i 3 måneder og der fik han fuld løn. Efter de 3 måneder ville han gå over på barselsdagpenge. Synes i skal forhøre jer hos hans arbejdsplads eller fagforening.

/Fenja

Anmeld

28. december 2011

Mor til Ella

bvn skriver:

Så vidt jeg har fået af vide får min kæreste fuld løn og så vil arbejdsgiveren få refusion.

Men det er meget forskelligt efter hvad overenskomst man har så vidt jeg har fået af vide.

Men dejligt at han vil på barsel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.