Jeg er bange for at miste ham

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.002 visninger
11 svar
0 synes godt om
27. december 2011

Anonym trådstarter

Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre..

Jeg er så bange for at miste mit barn, så vange for at få en oprining - jeg er SKIDE bange 24/7..

Jeg er bange for at kører bil med mit barn, hvis nogen kører ind i os og jeg mister mit barn.
Jeg er bange for at aflevere ham i vuggestue, hvis der sker noget når jeg ikke er der.
Jeg er bange for at få ham passet, hvis mit barn for brug for mig og jeg ikke er der - hvis der sker ham noget.

Når jeg sover, sover jeg aldrig skal altid kunne hører hans åndedrag, jeg vil ikke have han skal have sot eget værelse fordi så er jeg der ikke.
Jeg har "tit" barn syg fordi jeg ikke kan få mig selv til at aflevere ham.

Hvad sker der med mig??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2011

MinNoah

Anonym skriver:

Jeg er så bange for at miste mit barn, så vange for at få en oprining - jeg er SKIDE bange 24/7..

Jeg er bange for at kører bil med mit barn, hvis nogen kører ind i os og jeg mister mit barn.
Jeg er bange for at aflevere ham i vuggestue, hvis der sker noget når jeg ikke er der.
Jeg er bange for at få ham passet, hvis mit barn for brug for mig og jeg ikke er der - hvis der sker ham noget.

Når jeg sover, sover jeg aldrig skal altid kunne hører hans åndedrag, jeg vil ikke have han skal have sot eget værelse fordi så er jeg der ikke.

Hvad sker der med mig??

Hmm en ekstrem dødsangst måske en depression??

Jeg har selv dage hvor jeg kan tænke det samme som dig, når jeg aflevere ham i dagplejen, men man bliver nødt til skubbe det væk - ellers kan man drive sig selv til vanvid.

Stort  til dig

Anmeld

27. december 2011

twinboys

Anonym skriver:

Hvad sker der med mig??

Alle er bange for at miste deres barn/børn og det er naturligt, men det er ikke naturligt at havde det sådan hvert sekund...

Jeg synes du skulle søge læge og få noget hjælp...

Er du alene med dit barn

Majbritt

Anmeld

27. december 2011

Anonym trådstarter

MinNoah skriver:

Hmm en ekstrem dødsangst måske en depression??

Jeg har selv dage hvor jeg kan tænke det samme som dig, når jeg aflevere ham i dagplejen, men man bliver nødt til skubbe det væk - ellers kan man drive sig selv til vanvid.

Stort  til dig

Min mor lider af dødsangst - og jeg havde det som barn..

Sad og så Qtv før, og da jeg så hører hun havde mistet sin 14mdr gamle søn, fløj jeg op af sofaen og løbe ind i soveværelset :/

Anmeld

27. december 2011

Anonym trådstarter

twinboys skriver:

Alle er bange for at miste deres barn/børn og det er naturligt, men det er ikke naturligt at havde det sådan hvert sekund...

Jeg synes du skulle søge læge og få noget hjælp...

Er du alene med dit barn

Majbritt

Nej der er en far

Anmeld

27. december 2011

MinNoah

Anonym skriver:

Min mor lider af dødsangst - og jeg havde det som barn..

Sad og så Qtv før, og da jeg så hører hun havde mistet sin 14mdr gamle søn, fløj jeg op af sofaen og løbe ind i soveværelset :/

åh ja det program zappede jeg væk fra med det samme.... Kan ikke holde ud at se det

Men ja det er jo helt naturligt at være bange for at miste sit barn, sine forældre osv. Men når det er hele tiden og du ikke kan sove for det, så tror jeg også det kræver nogle samtaler med en psykolog.

Anmeld

27. december 2011

Mka

Anonym skriver:

Hvad sker der med mig??

Åhhh jeg kender det alt for godt. Man kan ikke lide at sige det til nogen, for hvad tænker folk ikke. Nogen gange tænker man om man er ved at blive skør.

Det var også svært for mig at ligge vores pige ind på hendes værelse, men nu når hun er kommet der ind er det fint, jeg vågner også ved at hun siger den mindste lyd.

Det er virkelig frygteligt at have det sådan, mit råd er at fortælle de nærmeste om hvordan du har det, så de kan hjælpe og tage hensyn. Min kæreste synes nok at jeg er lidt tosset, men det er hårdt at tænke over det hele tiden.

Hvor gammel er dit barn?

Anmeld

27. december 2011

twinboys

Anonym skriver:

Nej der er en far

Hvad siger han til du har det på den måde...synes du skal søge hjælp

Anmeld

27. december 2011

Anonym trådstarter

Mka skriver:

Åhhh jeg kender det alt for godt. Man kan ikke lide at sige det til nogen, for hvad tænker folk ikke. Nogen gange tænker man om man er ved at blive skør.

Det var også svært for mig at ligge vores pige ind på hendes værelse, men nu når hun er kommet der ind er det fint, jeg vågner også ved at hun siger den mindste lyd.

Det er virkelig frygteligt at have det sådan, mit råd er at fortælle de nærmeste om hvordan du har det, så de kan hjælpe og tage hensyn. Min kæreste synes nok at jeg er lidt tosset, men det er hårdt at tænke over det hele tiden.

Hvor gammel er dit barn?

22mdr.

Og min læge pointerede at h*n sagtens kan lide vuggedød "endnu"..

Anmeld

27. december 2011

Anonym trådstarter

twinboys skriver:

Hvad siger han til du har det på den måde...synes du skal søge hjælp

Han ved det ikke - prøver at skjule det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.