Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej jeg står og skal holde min 20 års fødselsdag i januar og har bestemt vi skal lave et ta selv bord med tortillas men hvor meget oksekød skal jeg bruge til 20 personer og hvad propper man i sådan nogle pandekager der er jo så meget at vælge mellem og det skal jo ikke være helt vildt og voldsomt.. håber i vil hjælpe vi skal også have ris i og chips med salsa som forret og is til dessert hjælpe mig baby piger
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
debbie19 skriver: Hej jeg står og skal holde min 20 års fødselsdag i januar og har bestemt vi skal lave et ta selv bord med tortillas men hvor meget oksekød skal jeg bruge til 20 personer og hvad propper man i sådan nogle pandekager der er jo så meget at vælge mellem og det skal jo ikke være helt vildt og voldsomt.. håber i vil hjælpe vi skal også have ris i og chips med salsa som forret og is til dessert hjælpe mig baby piger
En masse go salat sammen med oksekødet.. Agurk, tomat, majs, salat, feta... osv.. så kunne man evt servere det i hver sin skål hvis der er kræsne sjæle med..
PernilleogDennis skriver: En masse go salat sammen med oksekødet.. Agurk, tomat, majs, salat, feta... osv.. så kunne man evt servere det i hver sin skål hvis der er kræsne sjæle med..
skal man bruge dressing ?? og hvor meget af hver tror du jeg skal købe
Noahmor skriver: Tror max du skal bruge 100 gr oksekød pr mand, når det er til tortillas.
Tror max du skal bruge 100 gr oksekød pr mand, når det er til tortillas.
okay tak for svaret
debbie19 skriver: skal man bruge dressing ?? og hvor meget af hver tror du jeg skal købe
ja jeg ville købe en go dressing til også.. hmm bum bum.. tror ca 2-3 salat hoveder, 3 agurker, 1-2 pk tomater, 2 ds majs... men nu ved jeg jo ikke hvor meget salat de normalt spiser.. hvis 10 af dem ikke rigtig gider salat skal du self. købe ikke købe så meget. og så 2 pk feta.
PernilleogDennis skriver: ja jeg ville købe en go dressing til også.. hmm bum bum.. tror ca 2-3 salat hoveder, 3 agurker, 1-2 pk tomater, 2 ds majs... men nu ved jeg jo ikke hvor meget salat de normalt spiser.. hvis 10 af dem ikke rigtig gider salat skal du self. købe ikke købe så meget. og så 2 pk feta.
hvad slags dressing og tak for hjælpen
Tror jeg ville ihvertfald ha 200gr pr mand af kød. Måske meget, men så er du på den sikre side at der ikke kommer til at mangle noget. (om det er for meget så kan du altid leve af rester til næste dag)
Så ville jeg servere masser af salat sammen med, men komme hvert forskellige i hver sin skål, fx majs, agurker, ananas, kål osv. Så man kan vælge hvad for en salat man vil ha' i sammen med dette ville jeg stille en 1000 island, hvidløg, og cremé fraiche dressing
Jeg foretrækker salsa og creme fraiche når jeg får tortilla
Og så med cheddar ost i! MUMS FILIBABA!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128