amning efter at have spist af flaske?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

391 visninger
3 svar
0 synes godt om
27. december 2011

Anonym trådstarter

åhr er blevet den heldige ejer af brystbetændelse  agh det gør bare SÅ ondt. overvejer og malke ud, men er så bange for han ikke vil spise ved mig bagefter? er der nogle der har haft børn der ikke vil spise ved jer efter de har fået flaske?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2011

Frk.S

Min datter har fået flaske ved 2 lejligheder. Den første gang var hun et par uger og fik alle måltider fra flaske i et døgn fordi jeg havde fået foretaget en CT scanning m. kontrast. Den anden gang var for nogle uger siden (3,5 måned gammel), hvor hun fik min mælk fra flaske til et par måltider fordi jeg skulle til julefrokost.

Begge gange er det gået fint med at amme hende igen bagefter. Jeg tror der har noget at gøre med om de vænner sig til flasken og finder ud af, at det er nemmere. Så et par gange tror jeg ikke der sker det store ved.

Men nu skal det måske også siges at mit mælk løber ret hurtigt, så det er måske ikke engang meget nemmere for min pige med flaske.

Anmeld

27. december 2011

Frk.S

Og god bedring forresten... har hørt det skulle være rigtig grimt at få brystbetændelse.

Anmeld

27. december 2011

Anonym trådstarter

Frk.S skriver:

Min datter har fået flaske ved 2 lejligheder. Den første gang var hun et par uger og fik alle måltider fra flaske i et døgn fordi jeg havde fået foretaget en CT scanning m. kontrast. Den anden gang var for nogle uger siden (3,5 måned gammel), hvor hun fik min mælk fra flaske til et par måltider fordi jeg skulle til julefrokost.

Begge gange er det gået fint med at amme hende igen bagefter. Jeg tror der har noget at gøre med om de vænner sig til flasken og finder ud af, at det er nemmere. Så et par gange tror jeg ikke der sker det store ved.

Men nu skal det måske også siges at mit mælk løber ret hurtigt, så det er måske ikke engang meget nemmere for min pige med flaske.

tak for det  jeg må prøve, der er vist ikke andet for, for kan ikke holde smerten ud mere. mit mælk løber heldigvis også lurtig så  alt hvad jeg har for at han bare vil have mad ved mig igen i morgen  tusind tak for dit svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.