Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Toshiba skriver: tak tak
tak tak
Velbekomme og så kom den op igen Tror nogen giver op, da den jo er liiiidt lang at komme igennem
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Baagøe skriver: Velbekomme og så kom den op igen Tror nogen giver op, da den jo er liiiidt lang at komme igennem
ja - hehe - den er meget lang - men folk behøver jo ikke læse....
Toshiba skriver: ja - hehe - den er meget lang - men folk behøver jo ikke læse....
Nej, men fordi, den er lang undlader brugerne at kommentere. Jeg kommenterer heller aldrig på noget, jeg ikke har læst til fulde
Baagøe skriver: Nej, men fordi, den er lang undlader brugerne at kommentere. Jeg kommenterer heller aldrig på noget, jeg ikke har læst til fulde
det behøver de såmænd heller ikk
men hvis nogle ville læse - så er muligheden der
Toshiba skriver: det behøver de såmænd heller ikk men hvis nogle ville læse - så er muligheden der
Jeps
Stort stort tillykke med hende!!
Ihh hvor jeg genkender din beskrivelse af storebrors forhold til Liva. Kirstine er jo 8 år nu, og elsker også bare sin lillebror og er så stolt af ham
Sikken skøn læsning om hendes første år! Den kage blev da bare super flot!!
DK skriver: Stort stort tillykke med hende!! Ihh hvor jeg genkender din beskrivelse af storebrors forhold til Liva. Kirstine er jo 8 år nu, og elsker også bare sin lillebror og er så stolt af ham
Tusind tak skal du have
Ja de har en hel anden glæde af hinanden når der er den aldersforskel - det er deeeeejligt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128