Til jer med Piet Hein tallerkner!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.532 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. december 2011

Noahmor

Vil bare lige gøre opmærksom på at butikkerne stopper med at sælge Piet Hein tallerkner, så hvis der er nogle der samler på dem, skal I skynde jer at få suppleret op. 

Har aldrig fået så mange tallerkner før i julegave. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2011

Savannah

TAK for tip.. Skal vist på Piet Hein rov...

Anmeld

27. december 2011

Noahmor

Sally-Slingshot skriver:

TAK for tip.. Skal vist på Piet Hein rov...

Jep. 

Mine forældre har været afsted på rov på mine vegne, så har næsten til 18 i alle tallerkner, så kan vist godt klare mig, selvom de udgår nu. 

Anmeld

27. december 2011

Savannah

Noahmor skriver:

Jep. 

Mine forældre har været afsted på rov på mine vegne, så har næsten til 18 i alle tallerkner, så kan vist godt klare mig, selvom de udgår nu. 

Uh, sikke en samling! Jeg er misundelig
Jeg har kun 5 frokosttallerkner og 5 skåle.. Håber at finde dem på bud, så jeg kan få udvidet inden det er for sent.
Det er surt de uddgår - Synes de er så flotte og lækre at spise af.

Anmeld

27. december 2011

Noahmor

Sally-Slingshot skriver:

Uh, sikke en samling! Jeg er misundelig
Jeg har kun 5 frokosttallerkner og 5 skåle.. Håber at finde dem på bud, så jeg kan få udvidet inden det er for sent.
Det er surt de uddgår - Synes de er så flotte og lækre at spise af.

Ja, synes også de er superflotte. Har både fade, skåle og tallerkner. Det er heldigvis kun tallerkner, der udgår.

Anmeld

27. december 2011

Savannah

Noahmor skriver:

Ja, synes også de er superflotte. Har både fade, skåle og tallerkner. Det er heldigvis kun tallerkner, der udgår.

Det var da altid noget, at det kun er tallkernerne der udgår. Jeg må vist hellere have fat i det store hævekort  Planen var ellers at købe dem løbende.

Men igen tusind tak for at du delte det herinde, ellers havde jeg først fundet ud af det næste gang der skulle købes en tallerken eller to.

Mvh Caroline.

Anmeld

27. december 2011

Noahmor

Sally-Slingshot skriver:

Det var da altid noget, at det kun er tallkernerne der udgår. Jeg må vist hellere have fat i det store hævekort  Planen var ellers at købe dem løbende.

Men igen tusind tak for at du delte det herinde, ellers havde jeg først fundet ud af det næste gang der skulle købes en tallerken eller to.

Mvh Caroline.

Velbekomme. Jeg ville selv være ret træt af at stå med et halvt stellet, fordi det var udgået. Naja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.