Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vil bare lige gøre opmærksom på at butikkerne stopper med at sælge Piet Hein tallerkner, så hvis der er nogle der samler på dem, skal I skynde jer at få suppleret op.
Har aldrig fået så mange tallerkner før i julegave.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
TAK for tip.. Skal vist på Piet Hein rov...
Sally-Slingshot skriver: TAK for tip.. Skal vist på Piet Hein rov...
Jep.
Mine forældre har været afsted på rov på mine vegne, så har næsten til 18 i alle tallerkner, så kan vist godt klare mig, selvom de udgår nu.
Noahmor skriver: Jep. Mine forældre har været afsted på rov på mine vegne, så har næsten til 18 i alle tallerkner, så kan vist godt klare mig, selvom de udgår nu.
Uh, sikke en samling! Jeg er misundelig Jeg har kun 5 frokosttallerkner og 5 skåle.. Håber at finde dem på bud, så jeg kan få udvidet inden det er for sent. Det er surt de uddgår - Synes de er så flotte og lækre at spise af.
Sally-Slingshot skriver: Uh, sikke en samling! Jeg er misundelig Jeg har kun 5 frokosttallerkner og 5 skåle.. Håber at finde dem på bud, så jeg kan få udvidet inden det er for sent. Det er surt de uddgår - Synes de er så flotte og lækre at spise af.
Noahmor skriver: Ja, synes også de er superflotte. Har både fade, skåle og tallerkner. Det er heldigvis kun tallerkner, der udgår.
Ja, synes også de er superflotte. Har både fade, skåle og tallerkner. Det er heldigvis kun tallerkner, der udgår.
Det var da altid noget, at det kun er tallkernerne der udgår. Jeg må vist hellere have fat i det store hævekort Planen var ellers at købe dem løbende. Men igen tusind tak for at du delte det herinde, ellers havde jeg først fundet ud af det næste gang der skulle købes en tallerken eller to.
Mvh Caroline.
Sally-Slingshot skriver: Det var da altid noget, at det kun er tallkernerne der udgår. Jeg må vist hellere have fat i det store hævekort Planen var ellers at købe dem løbende. Men igen tusind tak for at du delte det herinde, ellers havde jeg først fundet ud af det næste gang der skulle købes en tallerken eller to. Mvh Caroline.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128