Hvorfor gider han ikke det mere?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

419 visninger
3 svar
0 synes godt om
27. december 2011

annec

Sebastian er nu 4 mdr.. Han har lige fra ber begyndelsen af elsket at sove i sin barnevogn og har altid sovet rigtig godt derude.. Men nu er han begyndt at vågne, men stadig er rigtig træt. Han vågner fordi han taber sin sut, og så skal man rulle ham frem og tilbage.. Så kan man lige nå at gå indenfor i højest 5 minutter. Andre gange kun 1 min og nogen gange en halv time. Men så vågner han igen og vil ha sin sut.. Så skal hans rulles frem og tilbage igen..

Sådan kan han gøre 50 gange.. Hvorfor?? Han har ikke gjort det før, men han er begyndte at gøre det her de sidste uge nnu?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2011

An&Jo

annec skriver:

Sebastian er nu 4 mdr.. Han har lige fra ber begyndelsen af elsket at sove i sin barnevogn og har altid sovet rigtig godt derude.. Men nu er han begyndt at vågne, men stadig er rigtig træt. Han vågner fordi han taber sin sut, og så skal man rulle ham frem og tilbage.. Så kan man lige nå at gå indenfor i højest 5 minutter. Andre gange kun 1 min og nogen gange en halv time. Men så vågner han igen og vil ha sin sut.. Så skal hans rulles frem og tilbage igen..

Sådan kan han gøre 50 gange.. Hvorfor?? Han har ikke gjort det før, men han er begyndte at gøre det her de sidste uge nnu?

han kan være inde i en tryghedsperiode, og skal være sikker på at du er der.. og ellers så har han fundet ud af at tungen kan skubbe sutten ud, og så kommer mor og ruller lidt videre med vognen..

der er mange ting der kan være skyld i det, men er sikker på at det bare er for en periode..

Anmeld

27. december 2011

Tona

annec skriver:

Amanda gjorde det samme i den alder. Vi fandt aldrig rigtig ud af hvorfor, men vi løste problemet ved at vi i en periode gjorde det at jeg lod hende falde i søvn i mine arme (hvilket jeg ellers er modstander af) og når hun så sov lempede jeg hende ind i hendes seng, sådan at hun altså sov indenfor. Det virkede til at være mere trygt for hende og hun sov så fint. Jeg forestillede mig at underbevidstheden måske opfangede lydene fra os af og at hun måske var tryggere ved at være i sin seng med bamserne osv. Da hun var omkring 6 mdr. var det igen muligt at putte hende i hendes barnevogn og også uden at hun sov først.

Anmeld

27. december 2011

annec

An&Jo skriver:

han kan være inde i en tryghedsperiode, og skal være sikker på at du er der.. og ellers så har han fundet ud af at tungen kan skubbe sutten ud, og så kommer mor og ruller lidt videre med vognen..

der er mange ting der kan være skyld i det, men er sikker på at det bare er for en periode..

Ja det kan da godt være, for han er også begyndt at græde engang imellem hvis han kommer over til andre..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.