Pompdelux har 70% nu....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.058 visninger
21 svar
0 synes godt om
27. december 2011

maria_wlt

UDSALG PÅ RESTERNE

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2011

MissTas

maria_wt skriver:

UDSALG PÅ RESTERNE

nøj noget lækkert tøj de har derinde.. men det er desværre for stort endnu til den prinsesse jeg har i maven.. hehe

vil helt sikkert derind og handle når hun bliver ældre

Anmeld

27. december 2011

Pige2009

maria_wt skriver:

UDSALG PÅ RESTERNE

Nice

Anmeld

27. december 2011

maria_wlt

MissTas skriver:

nøj noget lækkert tøj de har derinde.. men det er desværre for stort endnu til den prinsesse jeg har i maven.. hehe

vil helt sikkert derind og handle når hun bliver ældre

Du kan købe alt mit når Ene ikke kan passe det mere (Jeg køber altid for 1000-1500 kr når der er udsalg...Køber så også kun den ene gang... fik 29 stykker tøj denne her gang...Jakker, jeans, bukser, kjoler og tunika)

Anmeld

27. december 2011

Carl-Emil's mor

maria_wt skriver:

UDSALG PÅ RESTERNE

Guuuuuuud hvor er det bare for lækkert!!en str 80 som det mindste og nåran først kommer i januar hvornår er det så liiiiiige man passer str 80??:/ scanningen 15 sex sagde 2300 gram så han er ikke en af de store

Anmeld

27. december 2011

Noahmor

maria_wt skriver:

UDSALG PÅ RESTERNE

Tak for tippet. 

Fik købt lidt, men der er ikke meget tilbage. 

Anmeld

27. december 2011

MissTas

maria_wt skriver:

Du kan købe alt mit når Ene ikke kan passe det mere (Jeg køber altid for 1000-1500 kr når der er udsalg...Køber så også kun den ene gang... fik 29 stykker tøj denne her gang...Jakker, jeans, bukser, kjoler og tunika)

du må gerne gi lyd når det er kunne jeg godt være interesseret i hvis ikke det er slidt

for det er godtnok sødt

Anmeld

27. december 2011

Guldet

wiii så fik jeg også lige shoppet amok til lille pigen .. 18 stk tøj .. for kun en 1000 :-)

Anmeld

27. december 2011

Mette.

Höör skriver:

Guuuuuuud hvor er det bare for lækkert!!en str 80 som det mindste og nåran først kommer i januar hvornår er det så liiiiiige man passer str 80??:/ scanningen 15 sex sagde 2300 gram så han er ikke en af de store

Jeg har også en lille datter. Hun passede først 80 da hun var 10 måneder. Men mener det normalt er str. 6-12 måneder man kalder 80, alt efter hvilket mærke det er.  

Anmeld

27. december 2011

Benjamins'mor

Hold op portoen er dyr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.