Touched by an angel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

992 visninger
10 svar
0 synes godt om
27. december 2011

eirene

Hej piger.

Min storebror døde for knap 4 år siden og i den forbindelse skete der nogle ting som gjorde at hans enke valgte at sige at hun ikke ville snakke mere med mig. Min store pige Julie på 15 har så valgt at kontakte hende efterfølgende og har besøgt hende og min brors enke er blevet rigtig glad for Julie. Vi har i lang tid forsøgt at finde penge til at få Julie på efterskole, men det har bare ikke kunnet lade sig gøre. Hun var endda meldt ind sidste år.

1. juledag fik jeg så besøg af noget familie der har kontakt med enken og de havde en kuvert med fra hende hvor hun skriver til mig at hun vil betale for Julies efterskole. Jeg blev så glad og rørt over at hun vil gøre det for min datter. Det er det bedste der kunne ske for hende.

Jeg ville bare dele denne glæde med jer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2011

UnderCover37

Smukt af hende, håber I med tiden får et godt forhold igen!

Anmeld

27. december 2011

sandorff

wow! hvor har hun et stort hjerte... hvor er det dejligt med sådanne nogle mennesker

Anmeld

27. december 2011

Nessie

Hvor er det smukt af hende, den bedste julegave Julie kunne få

Håber I alle kan få et godt forhold til hinanden igen

Anmeld

27. december 2011

wamse

Hvor er det bare en smuk ting at gøre for din datter 

Anmeld

27. december 2011

SussieThyssen

eirene skriver:

Hej piger.

Min storebror døde for knap 4 år siden og i den forbindelse skete der nogle ting som gjorde at hans enke valgte at sige at hun ikke ville snakke mere med mig. Min store pige Julie på 15 har så valgt at kontakte hende efterfølgende og har besøgt hende og min brors enke er blevet rigtig glad for Julie. Vi har i lang tid forsøgt at finde penge til at få Julie på efterskole, men det har bare ikke kunnet lade sig gøre. Hun var endda meldt ind sidste år.

1. juledag fik jeg så besøg af noget familie der har kontakt med enken og de havde en kuvert med fra hende hvor hun skriver til mig at hun vil betale for Julies efterskole. Jeg blev så glad og rørt over at hun vil gøre det for min datter. Det er det bedste der kunne ske for hende.

Det var dog en vidunderlig gestus, der går en helt til hjertet.

Hvor har hun dog et stort hjerte, og som en anden skriver, så håber jeg, at I med tiden kan få talt ud med hinanden og få et godt forhold igen.

Kærligst
Sussie

Anmeld

27. december 2011

eirene

Jeg er også meget rørt og har lige brugt et par dage på at finde ud af om jeg skulle grine eller græde. Det er helt vildt stort for Julie og nu kan hun begynde at glæde sig til at komme på efterskole.

Anmeld

27. december 2011

mariamiss6

eirene skriver:

Hej piger.

hvor er det fint

Så er det måske lige før at når du skriver tusind tak tilbage, så får i noget der ligner korrespondence, og et nærmere forhold igen

Anmeld

27. december 2011

mariamiss6

Ih jeg skal virkelig have ændret den smiley der

Anmeld

27. december 2011

JulieE

Hvor er det dog en fantastisk gave!!! En helt igennem god gerning for Julie!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.