5½ uge gammel - spiser ikke om natten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.706 visninger
5 svar
0 synes godt om
27. december 2011

anynom

Hej!

Isabel vil ikke spise om natten.. Har en aftale med SP'en om, at hun skal have hver 3. time om dagen og hver 4. time om natten, da hun ikke havde taget ordenligt på sidste gang hun blev vejet. Hun har før været god til at melde sig selv på banen, men de sidste par dage er hun holdt op..
I går nat havde jeg sat et ur så jeg kunne få vækket hende (det sov jeg desværre fra) og det resulterede i, at hun sov fra 00.30-06.30. Resten af dagen i går måtte vi vække hende hver gang hun skulle have mad.
I nat har jeg hørt mit vækkeur, men hun har ikke ville vågne ordenligt og har kun spist 5 minutter eller sådan før hun faldte i dyb dyb søvn igen.

Hun virker kvik og frisk ellers og har nogle gode vågne perioder, så hun er ikke sløv (ej heller gul).

Det skal lige siges, at vi siden juleaften har givet hende flaske 6 gange med mme, da amningen går mig meget på psykisk og har planer om et ammestop, skal bare lige have snakket med SP'en om det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2011

Toshiba

JulieWH skriver:

Hej!

Isabel vil ikke spise om natten.. Har en aftale med SP'en om, at hun skal have hver 3. time om dagen og hver 4. time om natten, da hun ikke havde taget ordenligt på sidste gang hun blev vejet. Hun har før været god til at melde sig selv på banen, men de sidste par dage er hun holdt op..
I går nat havde jeg sat et ur så jeg kunne få vækket hende (det sov jeg desværre fra) og det resulterede i, at hun sov fra 00.30-06.30. Resten af dagen i går måtte vi vække hende hver gang hun skulle have mad.
I nat har jeg hørt mit vækkeur, men hun har ikke ville vågne ordenligt og har kun spist 5 minutter eller sådan før hun faldte i dyb dyb søvn igen.

Hun virker kvik og frisk ellers og har nogle gode vågne perioder, så hun er ikke sløv (ej heller gul).

Det skal lige siges, at vi siden juleaften har givet hende flaske 6 gange med mme, da amningen går mig meget på psykisk og har planer om et ammestop, skal bare lige have snakket med SP'en om det.

jeg skulle også vække min dreng da han var lille..

det eneste der kunne vække ham så han kunne få et ordentligt måltid - var bleskift - ellers sov han for hurtigt igen.

Prøv at se om ikke det kan vække hende lidt mere.

Jeg ville ikke lade hende sove gennem natten - når hun har tabt sig.

Anmeld

27. december 2011

anynom

Toshiba skriver:

jeg skulle også vække min dreng da han var lille..

det eneste der kunne vække ham så han kunne få et ordentligt måltid - var bleskift - ellers sov han for hurtigt igen.

Prøv at se om ikke det kan vække hende lidt mere.

Jeg ville ikke lade hende sove gennem natten - når hun har tabt sig.

Bleskift virker desværre heller ikke. Må høre sp efter nogle råd i dag..

Anmeld

27. december 2011

raca

hvis det er 6 flasker mme du har givet pr døgn kan det være det...

mme er svære at fordøje så når de får MMe har de brug for ro til og fordøje det... og 6 flasker i døgnet+ amning lyder i mine øre ok.. mængde mad...

Anmeld

27. december 2011

anynom

raca skriver:

hvis det er 6 flasker mme du har givet pr døgn kan det være det...

mme er svære at fordøje så når de får MMe har de brug for ro til og fordøje det... og 6 flasker i døgnet+ amning lyder i mine øre ok.. mængde mad...

Det er seks flasker i alt på tre dage.

Anmeld

27. december 2011

raca

JulieWH skriver:

Det er seks flasker i alt på tre dage.

så ville jeg vågne som sp anbefaler... særligt når hun ikke tager på..

men vær opmærksom på at mme er svære at fordøje så det fylder i maven i længre tid end MM.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.