hva så med det her logo? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2011

Chamomile

mika.F skriver:

også til begge køn?

Ja helt bestemt  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2011

Albatrods.

bedre med et helt blad, jeg er ikke vild med moensteret i hoejre side, ellers er det paent

Anmeld

27. december 2011

BellaCiinea

mika.F skriver:

mere sådan her så?

Endnu bedre end det første blad!

Simpelt er godt..

Anmeld

27. december 2011

skønneunger

mika.F skriver:

mere sådan her så?

det er rigtigt godt sådan der kunne sagtens se det på børnetøj.

Anmeld

27. december 2011

BabyMiracle <3

Jeg stemmer da helt klart på det blad UDEN spiralen! 

Det er da en monster god ide

Anmeld

27. december 2011

FrkT

Rigtig fint logo  Kan klart bedst lide det uden spiralen, som er ens på begge sider.... super flot! Og især hvis det bliver i en flot farve 

Anmeld

27. december 2011

Koen.

Bladet uden spiralen er kanon lige noget for mig!

Anmeld

27. december 2011

sandorff

mika.F skriver:

havde tidligere i dag lavet en tråd angående mit nye logo, det blev ret hurtigt klart at der var for meget katvig og småfolk over det, tilgengæl virkede folk positive over for ideen om et buttet blad, så nu har jeg tegnet et eksempel og kunne godt tænke mig at høre jeres mening..personligt syns jeg måske selv at det er lidt for "voksent" hvis man kan sige det sådan..

til jer der ikke kender til den første tråd kan jeg sige at logoet skal bruges på blandt andet sengetøj og tøj and so.. designet er både til drenge og piger..logoet vil befinde sig på alle tekstil vare uden at være overdrevet, stilfuldt på den lidt børnede måde..

glæder mig til at høre jeres meninger og eventuelle forslag til ændringer, i herinde på baby.dk er trods alt min primære målgruppe..

jeg kunne godt forstille mig dette sidde på både pige OG drenge-tøj

Anmeld

27. december 2011

Moar2011

mika.F skriver:

har os prøvet at gøre spiralen mere tyj og afrundet i enden, gør det nogen forskel, eller er det stadig for meget?

synes personligt faktisk at det rene blad ville være så godt som sumbol til børnetøj det er lidt mere "børne venligt" at se på ... det andet blad er lidt mere råt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.