vægt og længde 16 mdr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.358 visninger
8 svar
0 synes godt om
1. marts 2009

Sara.

Hej
Jeg har en pige på 16 mdr ca (hun er fra okt 07).
Da hun blev født vejede hun 3580 og var 50 cm.
Nu som 16 mdr gammel er hun 76 cm lang og vejer 10 kg.
Så til mit spørgsmål: er hun lille, normal eller står - hvad sys i?
Sys folk siger alt fra lille til stor.... så det er svært at finde ud af... men sys nu ikke hun er stor - dog har hun lidt elastikker om arme og ben....
Knus Sara

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2009

lonemus

lærkes_mor skriver:

Hej
Sys folk siger alt fra lille til stor.... så det er svært at finde ud af... men sys nu ikke hun er stor - dog har hun lidt elastikker om arme og ben....
Knus Sara

Ved du hvad, hun er lige som hun skal være

Lone

Anmeld

1. marts 2009

Sara.

Tak for det

Anmeld

1. marts 2009

lonemus

lærkes_mor skriver:

Tak for det

Selv tak

Jeg kender godt det med, at nogle syntes det ene eller det andet. Og jeg kender også godt det med at man pludselig bliver i tvivl, for de skaber faktisk tvivlen i moderen.
Men jeg har lært at sige, mine børn er nøjagtig lige som de skal være - og det er jeg fuldstændig sikker på din datter også er .

Knus fra Lone

Anmeld

2. marts 2009

Sara.

lonemus skriver:

Selv tak

Jeg kender godt det med, at nogle syntes det ene eller det andet. Og jeg kender også godt det med at man pludselig bliver i tvivl, for de skaber faktisk tvivlen i moderen.
Men jeg har lært at sige, mine børn er nøjagtig lige som de skal være - og det er jeg fuldstændig sikker på din datter også er .

Knus fra Lone

lige præcist!!! som om du kan læse mine tanker... og hvor er det da en godt svar: hun er lige som hun skal være! vil jeg til at bruge fremover....

Anmeld

2. marts 2009

Plysbjørnen

lærkes_mor skriver:

Hej
Knus Sara

min datter er 80 cm og vejer 11,5 kg ved 18 måneder...

Anmeld

2. marts 2009

Sara.

6. marts 2009

Tina2

Hun er helt som hun skal være, man kan ikke sammenligne.....

Min søn er 21 mdr, vejer 14½ kg og er ca 93 cm, så han er i den store ende, men vi er også begge høje (180 og 196 cm) så her er ingen at blive lille efter:-)

Anmeld

6. marts 2009

Cris

lonemus skriver:

Ved du hvad, hun er lige som hun skal være

Lone

Hvis hun havde været for lille, ville du også have set det uden tvivl. Efter de begynder at gå brænder de masser af kalorier, de kan ikke blive ved med at vokse så hurtigt hele tiden. Også de der tigerspring kommer der lidt forskellige, man kan ikke regne med det så præcis ligesom i det første år. Og du kan spørge din mor, om hun kan huske, om du var lille eller stor, generelt har det også en betydning (også fra fars side). Bare rolig, hvis hun spiser noget, er glad og aktiv og udvikler sig, så er hun lige, som hun skal være

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.