"Lidt" billeder af Mikkel (billedespam)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. december 2011

Nettemor

TbCp skriver:

Hehe ja små brødre skal være trælse ind imellem

ja den ka jeg da i hvert fald snakke med på.. men de er jo alligevel meget gode at have..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2011

TbCp

lotchen skriver:

Det må være så svært.... Vores kæreste små pus, det er slet ikke meningen de skal igennem så meget. Men godt der er hjælp at hente! Er I indlagt på BRITA?

Nej det burde ingen skulle igennem! Vi er ikke på brita længere, men lå der noget tid efter operationerne. Nu er vi tilbage på neonatal

Anmeld

26. december 2011

TbCp

bullerbassen skriver:

Hvor er han da sød - så fine billeder ...

Dejligt det går stille og roligt den rigtige vej.

Tak ja vi håber forsigtigt

Anmeld

26. december 2011

TbCp

nettemor skriver:

ja den ka jeg da i hvert fald snakke med på.. men de er jo alligevel meget gode at have..

Liva er i hvertfald stolt

Anmeld

26. december 2011

Nettemor

TbCp skriver:

Liva er i hvertfald stolt

dejligt og han ved at han har en kærlig familie der venter på at få ham med hjem så han kæmper det bedste han har lært og snart kommer helt fra neonatal..

Anmeld

26. december 2011

bullerbassen

TbCp skriver:

Tak ja vi håber forsigtigt

Pu ha det må være hårdt , kan slet ikke forestille mig hvor svært det må være ... Håber det bedste for jeres skønne dreng

Anmeld

26. december 2011

Kløver

TbCp skriver:

HHåHåbHåbeHåberefoforjje

Tak ja han er ved at være en basse. Han er egentlig 35+2 i dag og vejer ca 2600g, så en fin størrelse.
Det er muligt han skal have stomi resten af livet, det vil de ikke udtale sig om endnu.... Men så tager vi det med! Bare vi får lov at beholde ham, så skal vi nok klare alle udfordringerne!

Håber i kan slippe. Så en han da også en dejlig basse, Daniel blev født 35+3 og vejede 2020 gr, Og var 46 cm og lignede jo en afpillet fugleunge ved siden af, men han er kommet godt efter det, håber også snart tager fart og hjælper jeres skønne dreng. Han er jo en fighter, så han skal nok klare den <3 han er jo et julemirakel ;-)

Anmeld

26. december 2011

klmf

TbCp skriver:

Nej det burde ingen skulle igennem! Vi er ikke på brita længere, men lå der noget tid efter operationerne. Nu er vi tilbage på neonatal

Har lige læst din blog og sidder nu med tårerne rendende ned ad kinderne. Hvor gør det mig ondt at I og Mikkel skal igennem alt det her. Håber I finder styrke til at holde sammen uanset udfaldet  

Anmeld

26. december 2011

l.kjoeller

Emily-2012 skriver:

Åååh.. Mit hjerte smelter jo helt.. Lille trold.. Hvor er han bare SKØN.. 

Han er ualmindeligt dejlig

Anmeld

26. december 2011

Munder

TbCp skriver:

Mikkel er stadig stabil

Han er ude af c-pap'en så nu er det "kun" tarmen der skal ordne sig.

Han har det, efter omstændighederne, godt. Gylper dog en del og der kommer ikke rigtig så meget ud i stomien endnu.
Vi får hele tiden at vide at vi skal være tålmodige, så det er vi.... eller forsøger at være i hvertfald.

Her lidt billeder af den lille mands 3 første uger

Nu har jeg ikke læst alle kommentarerne, men hvor er han sød. Han ligner virkelig Liva på billede 2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.