Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej Jeg er blevet total snotforvirret Vi holder pause fra behandlinger (IUI) nu og jeg havde min sidste mens første dag d. 18/11 og var inde og blive scannet den 28/11 for at tjekke alt var okay inden pausen. Der mente lægen at min ægløsning snart ville være og der var et stort flot æg. (ifølge beregning ville ægløsning være omkring 2/12) og jeg har stadig ikke fået min mens. Vil være 5+3 idag hvis jeg er gravid. Testede negativ lørdag morgen.. Jeg har ømme dutter, murren i maven, lænde- og side smerter og har haft en 4 dage med kvalme og lidt opkastninger (om aftenen) (skal lige siges jeg ligger med mellemøresbetændelse og feber, så kan selvfølgelig også være det) Men når nu der var et æg da hun scannede mig og jeg ikke kan teste positiv burde jeg så ikke få min mens?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Karina1 skriver: Hej Jeg er blevet total snotforvirret Vi holder pause fra behandlinger (IUI) nu og jeg havde min sidste mens første dag d. 18/11 og var inde og blive scannet den 28/11 for at tjekke alt var okay inden pausen. Der mente lægen at min ægløsning snart ville være og der var et stort flot æg. (ifølge beregning ville ægløsning være omkring 2/12) og jeg har stadig ikke fået min mens. Vil være 5+3 idag hvis jeg er gravid. Testede negativ lørdag morgen.. Jeg har ømme dutter, murren i maven, lænde- og side smerter og har haft en 4 dage med kvalme og lidt opkastninger (om aftenen) (skal lige siges jeg ligger med mellemøresbetændelse og feber, så kan selvfølgelig også være det) Men når nu der var et æg da hun scannede mig og jeg ikke kan teste positiv burde jeg så ikke få min mens?
Årh det var dog også irriterende.. Det kan være din cyklus har forskubbet sig lidt, eller du er længe om at danne hcg, jeg håber selvfølgelig på det sidste, opkastining og ømme dutter tyder jo på graviditet..
Jeg ved min veninde testede negativ for graviditet et par gange - også hos lægen - og da mens'en blev ved med at udeblive blev hun scannet og de kunne konstatere at hun allerede var ca 8 uger henne....
Camillos skriver: Årh det var dog også irriterende.. Det kan være din cyklus har forskubbet sig lidt, eller du er længe om at danne hcg, jeg håber selvfølgelig på det sidste, opkastining og ømme dutter tyder jo på graviditet..
Vi håber også rigtig meget, men er også bange for endnu engang at blive ked af det s;
Malle skriver: Jeg ved min veninde testede negativ for graviditet et par gange - også hos lægen - og da mens'en blev ved med at udeblive blev hun scannet og de kunne konstatere at hun allerede var ca 8 uger henne....
Vi venter også bare i spændning Men har besluttet at teste igen på fredag også ringe på klinikken i det nye år og høre om de vil scanne mig igen, hvis min mens stadig ikke dukker op..
ihhh glæder mig til at høre en update
Kay skriver: ihhh glæder mig til at høre en update
Jeg tog en test her i eftermiddags, som desværre var negativ IGEN IGEN IGEN IGEN Har stadig alle mulig graviditetsymptomer og er nu gået 14dage over tid s;
Karina1 skriver: Jeg tog en test her i eftermiddags, som desværre var negativ IGEN IGEN IGEN IGEN Har stadig alle mulig graviditetsymptomer og er nu gået 14dage over tid s;
ihhh hvor irriterende... har du overvejet at ringe til lægen eller klinikken??
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128