Bliver barnløshedsbehandling gratis ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

728 visninger
12 svar
0 synes godt om
26. december 2011

metski83

Det er så første gang jeg opretter en debat i denne gruppe.

Det er heller noget der for os er relevant endnu, og det håber jeg heller ikke det bliver. Men vi har snart forsøgt at få et barn i et år, så derfor har tanken selvfølgelig strejfet mig, om det måske ender ud i det.

Jeg krydser fingre for at vi selv kan.

Men derfor er jeg nysgerrig, bliver det gratis igen? Er det vedtaget ? og skal man ikke selv betale medicin mm. ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2011

metski83

metski83 skriver:

Det er heller noget der for os er relevant endnu, og det håber jeg heller ikke det bliver. Men vi har snart forsøgt at få et barn i et år, så derfor har tanken selvfølgelig strejfet mig, om det måske ender ud i det.

Men derfor er jeg nysgerrig, bliver det gratis igen? Er det vedtaget ? og skal man ikke selv betale medicin mm. ?

Ingen der ved noget ?

Anmeld

26. december 2011

Pige2009

metski83 skriver:

Det er gratis fra 1-1-2012 Jeg synes, du skal forhøre dig hos din læge, hvad I har af muligheder

Anmeld

26. december 2011

AnneP

metski83 skriver:

Ingen der ved noget ?

det er blevet gratis igen men vi skal selv betale medicinen dog nu med et max på ca 4000. Dette er dog "kun" til 1barn så vidt jeg ved!

Anmeld

26. december 2011

metski83

Baagøe skriver:

Det er gratis fra 1-1-2012 Jeg synes, du skal forhøre dig hos din læge, hvad I har af muligheder

Nu står vi ikke i situationen, men var nysgerrig hvis vi kom i den.

Anmeld

26. december 2011

metski83

AnneP skriver:

det er blevet gratis igen men vi skal selv betale medicinen dog nu med et max på ca 4000. Dette er dog "kun" til 1barn så vidt jeg ved!

Ok, tak. Syntes det er fantastisk at det bliver gratis.

Anmeld

26. december 2011

AnneP

metski83 skriver:

Ok, tak. Syntes det er fantastisk at det bliver gratis.

Ja det er skønt!

Anmeld

26. december 2011

Pige2009

metski83 skriver:

Nu står vi ikke i situationen, men var nysgerrig hvis vi kom i den.

Arh, men der er da ingen grund til at male fanden på væggen

Anmeld

26. december 2011

metski83

AnneP skriver:

Ja det er skønt!

Det er det i hvert fald. Jeg syntes det er fantastisk. Syntes det var meget at man i forvejen skal tænke på barnløshed, men samtidig at man skal skrabe peneg sammen til forsøg. Penge man hellere vil bruge til baby/barn.

Jeg håber ikke vi skal igennem det, og jeg er ikke mentalt klart til at få det undersøgt endnu. Men håber den er der inden for en tre måneder, ellers skal vi undersøges.

Anmeld

26. december 2011

metski83

Baagøe skriver:

Arh, men der er da ingen grund til at male fanden på væggen

Har bare altid haft en frygt for ikke at kunne. Og om 2-3 måneder har vi prøvet et år.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.