hmm svære at falde i søvn? i må altså se her!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.457 visninger
6 svar
0 synes godt om
26. december 2011

Anonym trådstarter

Mit barn som er utrolig svær til falde i søvn, må nogen vugge ham eller går rundt i huset i en hel time før han falder i søvn meeeeen li efter idag prøvet jeg noget nyyyyyt ;O .. Er overrasket over det .. Og hvis det er ikk godt for børn må i li sog til altså .. Men der findes en app til iphone, SLEEPING BABY WONDER.. Lagde ham i hans barnevogn hvor vi har den her i lejligheden .. Tændte for apps ,. Efter 3-5 minutter var han faldet i søøøøvn .. Hent den app det virkeeeer til jer som har svært med barnets søvn ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2011

Isabeau

Det må prøves

Anmeld

26. december 2011

Frøken J.

Har noget lignende, en app med lyde der virker beroligende. Her er lyden af regnvejr lige det der skal til, når hun er træt eller hys

Anmeld

26. december 2011

Darling<3

Er det free, som siger som en føntørre??

Anmeld

26. december 2011

Anonym trådstarter

Ja det er lyden af en fønførre .. Og det er en free app, jeg har hentet.. Baby sleeping wonder .. Min dag har været ret god idag efter lang tid , han ligger og sover i barnevognen mens jeg gør alt mulig andet nu i huset .. Lidt frie hændeeeer .. Min lille engel elsker ham overalt ..

Anmeld

26. december 2011

Camulla

Anonym skriver:

Ja det er lyden af en fønførre .. Og det er en free app, jeg har hentet.. Baby sleeping wonder .. Min dag har været ret god idag efter lang tid , han ligger og sover i barnevognen mens jeg gør alt mulig andet nu i huset .. Lidt frie hændeeeer .. Min lille engel elsker ham overalt ..

Synes de virkelig den lyd er behagelig?? Det lyder jo som en støvsuger... Men  hvis det virker  

Anmeld

26. december 2011

Dot D

Hi hi, den kunne jeg godt have brugt for 7 år siden....

En nat ville Sophie bare ikke sove, og jeg havde hørt, at føntørren kunne gøre jobbet. Så Sophie på armen, ud på badeværelset og tænde for føntørren... 3 sekunder, så var hun væk.

Jubiii, jeg gik i seng igen, men få minutter efter var den gal igen. Forgående seance blev gentaget fire gange, men til sidst var jeg bare såååååå træt. Jeg fandt en forlængerlednig og tog føntørren med i seng Lå med den ud i luften, susende afsted og Sophie sov som en sten Jeg vågner så ved, at jeg taber føntørren, hi hi, fik den slukket og alle sov resten af natten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.