Til jer med htc telefoner - jeg har lige et spørgsmål :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

782 visninger
13 svar
0 synes godt om
26. december 2011

lycly

Jeg sad lige og ville se billeder på min telefon i Galleri og så ligger der et billede som er et screen shot af min "forside" på telefonen, altså der hvor man kan se ur, gå ind i menuen osv. Men billedet forestiller forsiden i låst tilstand! Er på fra telefonen, så kan ikke lige sætte billede ind. Hvordan er det lige lykkedes mig at få taget et billede af min telefon når den er låst??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2011

Silas&Mille

LunaLykke skriver:

Jeg sad lige og ville se billeder på min telefon i Galleri og så ligger der et billede som er et screen shot af min "forside" på telefonen, altså der hvor man kan se ur, gå ind i menuen osv. Men billedet forestiller forsiden i låst tilstand! Er på fra telefonen, så kan ikke lige sætte billede ind. Hvordan er det lige lykkedes mig at få taget et billede af min telefon når den er låst??

Jeg opdagede det samme på min HTC forleden dag, men aner ikke hvordan jeg har fået taget billedet 

Anmeld

26. december 2011

incognito

Dette sker tit for mig. Det er en slags funktion der gør det muligt at tage skærmbilleder. Desværre er den mere til irritation for mig end gavn. Det sker ved at trykke på "hus"-ikonet.

Her kan du læse lidt om det. Der står blandt andet:

"Man tager et screenshot ved at trykke på "power"-knappen og "home-knappen" næsten samtidigt. Power skal aktiveres kortvarigt før home. En kameralyd fortæller når et screenshot er gemt i galleriet."

Anmeld

26. december 2011

MorTilEn2013Dreng

iPhone gøre det os. Så sent som imorges opdaget jeg det. Men ved ikke hvordan det kan lade sig gøre

Anmeld

26. december 2011

Michael healer

LunaLykke skriver:

Har du ikke hentet en app ? og på den måde  kan have  gjort det via den

f.eks. kan android-sdk gøre det ?

Anmeld

26. december 2011

Nettemor

incognito skriver:

Dette sker tit for mig. Det er en slags funktion der gør det muligt at tage skærmbilleder. Desværre er den mere til irritation for mig end gavn. Det sker ved at trykke på "hus"-ikonet.

Her kan du læse lidt om det. Der står blandt andet:

"Man tager et screenshot ved at trykke på "power"-knappen og "home-knappen" næsten samtidigt. Power skal aktiveres kortvarigt før home. En kameralyd fortæller når et screenshot er gemt i galleriet."

er det alle htc telefoner der kan/ gør det? for det har jeg ikke oplevet..

Anmeld

26. december 2011

incognito

nettemor skriver:

er det alle htc telefoner der kan/ gør det? for det har jeg ikke oplevet..

Det kommer helt an på om din telefon har opdateringen Android 2.3.4

Hvis den ikke har, så kan du ikke

Anmeld

26. december 2011

Nettemor

incognito skriver:

Det kommer helt an på om din telefon har opdateringen Android 2.3.4

Hvis den ikke har, så kan du ikke

øhhh det ved jeg ingenting om. jeg har en wildfire. kan de opdateres? og hvordan? og kan det betale sig?

Anmeld

26. december 2011

incognito

nettemor skriver:

øhhh det ved jeg ingenting om. jeg har en wildfire. kan de opdateres? og hvordan? og kan det betale sig?

Prøv at gå ind i indstillinger, og derefter ned i om telefon. Så er der noger der hedder softwareoplysninger. Der kan du se Android-version, altså hvilken version din mobil har.

Anmeld

26. december 2011

Nettemor

incognito skriver:

Prøv at gå ind i indstillinger, og derefter ned i om telefon. Så er der noger der hedder softwareoplysninger. Der kan du se Android-version, altså hvilken version din mobil har.

2.2.1.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.