Hjælp...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

279 visninger
5 svar
0 synes godt om
26. december 2011

pemiro

Er der nogen der ved hvordan man kan se hvilke annoncer man har skrevet i? Jeg kan nemlig ikke finde en som jeg lovede at vende tilbage til her den 1.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2011

Michael healer

pemiro skriver:

Er der nogen der ved hvordan man kan se hvilke annoncer man har skrevet i? Jeg kan nemlig ikke finde en som jeg lovede at vende tilbage til her den 1.

Hvis du klikker på dit profilnavn ude til venstre lige under den gul/orange bjælke, så kommer du over hvor du for neden til venstre kan se dine seneste steder du har skrevet noget i, er den ikke med der ?

Anmeld

26. december 2011

Michael healer

pemiro skriver:

Hvis det ikke er der, kan du til venstre næsten nedest til venstre under dit billed, finde teksten "debatindlæg" hvis du klikker der for du alle de steder du har skrevet i en debat frem og kan bladre dig frem til den rigtige der

Anmeld

26. december 2011

pemiro

Michael healer skriver:

Hvis du klikker på dit profilnavn ude til venstre lige under den gul/orange bjælke, så kommer du over hvor du for neden til venstre kan se dine seneste steder du har skrevet noget i, er den ikke med der ?

Det var lige det jeg ledte efter
Tusind tak for hjælpen

Anmeld

26. december 2011

Michael healer

pemiro skriver:

Det var lige det jeg ledte efter
Tusind tak for hjælpen

Det var da så lidt :-)

Anmeld

26. december 2011

l.kjoeller

pemiro skriver:

det er vidst bare at gennemgå dine debat indlæg under din profil

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.