3 dåbskager

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. december 2011

Pige2009

Polkaprik skriver:

Har holdt kagepause i snart 1 måned for at kunne hygge med familien i december. Men fik da lige opdaget jeg ikke havde smidt de sidste kager ind jeg lavede

2 af de evig populære med sko og elefant og så en ny

Indholder:
Lyse bunde med citrus, tobleronecreme og hindbærmousse. Smurt op med PSC og pyntet med fondant.
25 kuv.

Jeg så for lang tid siden en legetøjskasse som en anden kagedekoratør har lavet . Jeg var fuldstændig betaget af den og glædede mig til jeg en dag selv kunne prøve at lave den. Desværre drillede den rigtig meget og blev ikke lige som jeg havde forestillet mig. Men jeg er fint tilfreds med alt legetøjet som alt sammen er lavet i fondant:-)
Indeholder:
Lyse bunde med citrus, lys chokoladecreme og hindbærmousse. Smurt op med PSC og pyntet med fondant.
60 kuv.

'
Indeholder:
Lyse bunde med hakket chokolade, appelsinmousse og tobleronecreme. Smurt op med PSC og pyntet med fondant.
40 kuv.

Alle mine kager kan ses på  http://minkageverden.dk/
Michelle

Wauw!  Flotte som altid - er vild medlegetøjskassen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2011

celkt

flamingo låg - hehe... så tør jeg godt kaste mig ud i at prøve også

Anmeld

27. december 2011

Hailiesmom11

Hvor er de flotte..

Må jeg spørge bruger du købe fondant eller laver du selv?

Anmeld

27. december 2011

Polkaprik

bullerbassen skriver:

Ej så flotte - nummer 2 er bare sej

Anmeld

27. december 2011

Polkaprik

Baagøe skriver:

Wauw!  Flotte som altid - er vild medlegetøjskassen

Tusind tak

Anmeld

27. december 2011

Polkaprik

Hailiesmom11 skriver:

Hvor er de flotte..

Må jeg spørge bruger du købe fondant eller laver du selv?

Tusind tak

Det er købefondant fra Wilton. Det er klart mit fortrukne

Anmeld

27. december 2011

MissTas

Polkaprik skriver:

Har holdt kagepause i snart 1 måned for at kunne hygge med familien i december. Men fik da lige opdaget jeg ikke havde smidt de sidste kager ind jeg lavede

Indholder:
Lyse bunde med citrus, tobleronecreme og hindbærmousse. Smurt op med PSC og pyntet med fondant.
25 kuv.

Jeg så for lang tid siden en legetøjskasse som en anden kagedekoratør har lavet . Jeg var fuldstændig betaget af den og glædede mig til jeg en dag selv kunne prøve at lave den. Desværre drillede den rigtig meget og blev ikke lige som jeg havde forestillet mig. Men jeg er fint tilfreds med alt legetøjet som alt sammen er lavet i fondant:-)
Indeholder:
Lyse bunde med citrus, lys chokoladecreme og hindbærmousse. Smurt op med PSC og pyntet med fondant.
60 kuv.

'
Indeholder:
Lyse bunde med hakket chokolade, appelsinmousse og tobleronecreme. Smurt op med PSC og pyntet med fondant.
40 kuv.

Michelle

laver du kager ud af huset? og hvor i landet bor du?

shiiiit de er flotte :O

Anmeld

27. december 2011

Hailiesmom11

Polkaprik skriver:

Tusind tak

Det er købefondant fra Wilton. Det er klart mit fortrukne

Super  tak

jeg har nemlig selv lavet, men synes bare det er begyndt at drille mig alt for meget.. tror jeg vil prøve det så

Anmeld

27. december 2011

oOhelene&larsOo

Polkaprik skriver:

Indholder:
25 kuv.

Indeholder:
60 kuv.

'
Indeholder:
40 kuv.

Michelle

hold da helt op hvor er de flotte dine kager  hvem der bare var halvt så dygtig som dig 

Anmeld

27. december 2011

Polkaprik

MissTas skriver:

laver du kager ud af huset? og hvor i landet bor du?

shiiiit de er flotte :O

Tusind tak for de søde ord. Desværre kan jeg se at vi bor meget langt fra hinanden, men hvis der skal gæster med her fra sjælland der kan tage kagen med så laver jeg den gerne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.