er rent ud sagt i chok..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

569 visninger
9 svar
0 synes godt om
26. december 2011

jydeinden

ja jeg har jo ikke rigtigt været på facebook i de sidste par dage.. og da jeg logger på idag får jeg mig noget af et chok..

for hvor det plejer at være rene jule hilser her og godt humør.. blev jeg nu mødt af en hilsen fra en bekendt om at hendes mand var død ( kendte også ham, og har ham også som ven)... det bliver lige pludseligt skræmmende når en mand i en alder af 37 år kan omkomme umildbart uden nogen særlig grund.. puha..

og så lige en lille sidste bemærkning, hvis i har nogle i jeres omgangskreds som i virkeligt holder af, og som virkeligt betyder noget særligt for jer, så udsæt det ikke mere end nødvendigt med at fortælle dem det, for det er ikke sikkert de er her imorgen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2011

Steph_Laurits

Ville ikke gå uden at sende dig en krammer

Ved de ikke hvad der skete?

Anmeld

26. december 2011

SussieThyssen

StephanieJ skriver:

Men dog..det var da noget skrækkeligt noget.

Et kærligt knus fra mig til dig.

Kærligst
Sussie

Anmeld

26. december 2011

jydeinden

StephanieJ skriver:

han er først død idag, og skulle en tur forbi sygehuset for at de kunne finde dødsårsagen..

men da jeg kender hans kone også skrev jeg lidt med hende idag, og havde skrevet en julehilsen til hende for fire dage siden, og da hun havde skrevet at hendes mand lå syg med influenza, som var det eneste han havde fejlet..

Han havde idag gået ind og lagt sig for at få lidt søvn da han var træt, men vågnede aldrig op igen.

Anmeld

26. december 2011

jydeinden

SussieThyssen skriver:

Men dog..det var da noget skrækkeligt noget.

Et kærligt knus fra mig til dig.

Kærligst
Sussie

man bliver lidt chokeret når man nu kendte manden ( havde godt nok kun mødt ham to gange, men havde snakket med ham flere gange på skype)

og hver gang virkede han som en meget energisk og glad fyr der virkeligt beskyttede sin kone og virkeligt tog sig kærligt af hende.

Anmeld

26. december 2011

SussieThyssen

jydeinden skriver:

han er først død idag, og skulle en tur forbi sygehuset for at de kunne finde dødsårsagen..

men da jeg kender hans kone også skrev jeg lidt med hende idag, og havde skrevet en julehilsen til hende for fire dage siden, og da hun havde skrevet at hendes mand lå syg med influenza, som var det eneste han havde fejlet..

Han havde idag gået ind og lagt sig for at få lidt søvn da han var træt, men vågnede aldrig op igen.

Det lyder som akut blodforgiftning

Jeg havde en elev engang, der døde på nøjagtig den måde, og det konstaterede man var akut blodforgiftning.
Blodforgiftning kan nemlig give typiske influenzasymptomer, og så kan man dø ved at det går direkte i hjertet og lammer det.
Mht min elev fandt de aldrig ud af hvordan han havde fået det..måske en rift eller en neglerod eller sådan en banalitet, men blodforgiftning var det.

Anmeld

26. december 2011

jydeinden

SussieThyssen skriver:

Det lyder som akut blodforgiftning

Jeg havde en elev engang, der døde på nøjagtig den måde, og det konstaterede man var akut blodforgiftning.
Blodforgiftning kan nemlig give typiske influenzasymptomer, og så kan man dø ved at det går direkte i hjertet og lammer det.
Mht min elev fandt de aldrig ud af hvordan han havde fået det..måske en rift eller en neglerod eller sådan en banalitet, men blodforgiftning var det.

er godt nok uhyggeligt..

Jeg kan forholde mig til at en ældre mand eller kvinde dør mæt af dage, det er self også trist, men de har haft et langt liv foran sig..

Men jeg kan sørme ikke forholde mig til at en ung mand i hans bedste alder, som går og planlægger børn med sin kone bare sådan uden videre dør.

Men jeg håber inderligt for hendes skyld at de finder en eller anden årsag, for det må være forfærdeligt i sig selv at finde sin egen mand liggende død ( også selvom det ligner at man "bare" sover)

synes sådan en oplevelse som denne gør at man sætter mere pris på livet, at man minder sig selv endnu mere om at fortælle sin kære at man elsker ham/hende for man ved ikke om man får chancen imorgen.

Anmeld

26. december 2011

SussieThyssen

jydeinden skriver:

er godt nok uhyggeligt..

Jeg kan forholde mig til at en ældre mand eller kvinde dør mæt af dage, det er self også trist, men de har haft et langt liv foran sig..

Men jeg kan sørme ikke forholde mig til at en ung mand i hans bedste alder, som går og planlægger børn med sin kone bare sådan uden videre dør.

Men jeg håber inderligt for hendes skyld at de finder en eller anden årsag, for det må være forfærdeligt i sig selv at finde sin egen mand liggende død ( også selvom det ligner at man "bare" sover)

synes sådan en oplevelse som denne gør at man sætter mere pris på livet, at man minder sig selv endnu mere om at fortælle sin kære at man elsker ham/hende for man ved ikke om man får chancen imorgen.

Helt sikkert...det er barske løjer at leve

Anmeld

26. december 2011

Steph_Laurits

jydeinden skriver:

Ej puuuuuha

Anmeld

26. december 2011

jydeinden

StephanieJ skriver:

Ej puuuuuha

må man nok sige... da jeg læste det første gang på facebook tænkte jeg HVA? det kan ikke være ham, det må være en spøg, det må være en joke, eller også har jeg læst forkert.. for det kan da ikke være sandt.. men jo var det desværre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.