SussieThyssen skriver:
Det lyder som akut blodforgiftning 
Jeg havde en elev engang, der døde på nøjagtig den måde, og det konstaterede man var akut blodforgiftning.
Blodforgiftning kan nemlig give typiske influenzasymptomer, og så kan man dø ved at det går direkte i hjertet og lammer det.
Mht min elev fandt de aldrig ud af hvordan han havde fået det..måske en rift eller en neglerod eller sådan en banalitet, men blodforgiftning var det.
er godt nok uhyggeligt..
Jeg kan forholde mig til at en ældre mand eller kvinde dør mæt af dage, det er self også trist, men de har haft et langt liv foran sig..
Men jeg kan sørme ikke forholde mig til at en ung mand i hans bedste alder, som går og planlægger børn med sin kone bare sådan uden videre dør.
Men jeg håber inderligt for hendes skyld at de finder en eller anden årsag, for det må være forfærdeligt i sig selv at finde sin egen mand liggende død ( også selvom det ligner at man "bare" sover)
synes sådan en oplevelse som denne gør at man sætter mere pris på livet, at man minder sig selv endnu mere om at fortælle sin kære at man elsker ham/hende for man ved ikke om man får chancen imorgen.
Anmeld