Update: julen er aflyst

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

768 visninger
3 svar
0 synes godt om
25. december 2011

K.Rehder

Som tidligere skrevet, måtte vi aflyse juleaften med familien fordi vores datter var blevet smittet med skoldkopper:,-( alting endte dog ganske godt. Min mor kom flyvende med et fint pyntet mini-juletræ hun havde gravet op i haven og plantet i potte og kæresten kørte ud til hans forældre og hentede en STOR og voldsom omgang julemad svigermor havde lavet til os....hvad skulle man dog gøre uden sin skønne familie? vi spiste lækker julemad og pakkede de bedste gaver op - ever-. Kæresten fik tøj, parfume. Jeg fik et fint armbånd og et luxus wellness hotelophold eller en rejse (af kæresten). Fælles fik vi computer, printer og Jamie Oliver gryder og pander. Baby fik en lege-rengøringsvogn og et stort smart legekøkken med ALT hvad der hører til. Og selv om baby var syg med skoldkopper var hin stadig den sødeste og nemmeste lille darling efter en vellykket og indbringende dag, kom baby i seng mor og far fik en irish coffe og mor brugte resten af aftenen på at kysse julemanden. Glædelig baghjul

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2011

Kvindemin

KRK skriver:

Som tidligere skrevet, måtte vi aflyse juleaften med familien fordi vores datter var blevet smittet med skoldkopper:,-( alting endte dog ganske godt. Min mor kom flyvende med et fint pyntet mini-juletræ hun havde gravet op i haven og plantet i potte og kæresten kørte ud til hans forældre og hentede en STOR og voldsom omgang julemad svigermor havde lavet til os....hvad skulle man dog gøre uden sin skønne familie? vi spiste lækker julemad og pakkede de bedste gaver op - ever-. Kæresten fik tøj, parfume. Jeg fik et fint armbånd og et luxus wellness hotelophold eller en rejse (af kæresten). Fælles fik vi computer, printer og Jamie Oliver gryder og pander. Baby fik en lege-rengøringsvogn og et stort smart legekøkken med ALT hvad der hører til. Og selv om baby var syg med skoldkopper var hin stadig den sødeste og nemmeste lille darling efter en vellykket og indbringende dag, kom baby i seng mor og far fik en irish coffe og mor brugte resten af aftenen på at kysse julemanden. Glædelig baghjul

Ej hvor var det fantastisk, skøn mor

Så endte historien som i et eventyr
- glædelig jul.

Anmeld

25. december 2011

bøgelund

KRK skriver:

ej hvor lyder det bare hyggeligt.. læste godt din anden tråd..

men det lyder til at det alligevel blev en dejlig jul..

i har en dejlig familie lyder det til.. 

rigtig glædelig jul til jer.. 

Anmeld

25. december 2011

K.Rehder

bøgelund skriver:

ej hvor lyder det bare hyggeligt.. læste godt din anden tråd..

men det lyder til at det alligevel blev en dejlig jul..

i har en dejlig familie lyder det til.. 

rigtig glædelig jul til jer.. 

Har en fantastisk familie. Og glædelig jul til jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.