indhold i bleer....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

963 visninger
7 svar
0 synes godt om
25. december 2011

sandorff

ja, min nattelæsning denne gang var en pakke bleer jeg lige faldt over. så der var en brugsanvisning på og morede mig lidt over det. så læste jeg videre og så en overskrift: "til fremstilling af disse bleer er følgende materialer anvendt..."
og nu læste jeg nogle ord der vækkede bekrymring hos mig. jeg så ord som; "polyacrylat" - "polypropylen" - "polyethylen" - polyyurethan"
nu vil jeg sætte mig ned og lige goggle alle disse så fine ord og se om jeg skal skifte blemærke...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2011

Janni.

sandorff skriver:

ja, min nattelæsning denne gang var en pakke bleer jeg lige faldt over. så der var en brugsanvisning på og morede mig lidt over det. så læste jeg videre og så en overskrift: "til fremstilling af disse bleer er følgende materialer anvendt..."
og nu læste jeg nogle ord der vækkede bekrymring hos mig. jeg så ord som; "polyacrylat" - "polypropylen" - "polyethylen" - polyyurethan"
nu vil jeg sætte mig ned og lige goggle alle disse så fine ord og se om jeg skal skifte blemærke...

Lyder som nogen syge ting i mine ører men sikkert normalt indhold i en ble. (er ikke vant til at læse hvad der er i bleer   ) 

Hvilket ble mærke bruger dit barn? Havde nær skrevet: hvilket ble mærke bruger du? haha, den kunne jo være lidt misforstående 

Anmeld

25. december 2011

sandorff

Janni. skriver:

Lyder som nogen syge ting i mine ører men sikkert normalt indhold i en ble. (er ikke vant til at læse hvad der er i bleer   ) 

Hvilket ble mærke bruger dit barn? Havde nær skrevet: hvilket ble mærke bruger du? haha, den kunne jo være lidt misforstående 

jamen mine bleer hedder "always!
til min kære søn har jeg købt dem fra aldi - vibelle junior - hedder de.
mener heller ikke det lyder som det mest sunde for de sarte numser, men sidder lige og goggler det...

Anmeld

25. december 2011

Janni.

sandorff skriver:

jamen mine bleer hedder "always!
til min kære søn har jeg købt dem fra aldi - vibelle junior - hedder de.
mener heller ikke det lyder som det mest sunde for de sarte numser, men sidder lige og goggler det...

Sjovt jeg bruger også "always" og vores søn bruger også aldi bleer. 

Hmm kommer du med en update? nu er jeg da også nysgerrig. Dog har Silas aldrig haft problemer med rød bagdel eller andet, men alligevel.. 

Anmeld

25. december 2011

Rockertand

sandorff skriver:

Hvis du keder dig.....:

http://bavian.tv2.dk/bavian/fratv/volt/forsoeg/article.php/id-20677858:tryl-vand-til-en-varm-kop-sne.html

Anmeld

25. december 2011

sandorff

Janni. skriver:

Sjovt jeg bruger også "always" og vores søn bruger også aldi bleer. 

Hmm kommer du med en update? nu er jeg da også nysgerrig. Dog har Silas aldrig haft problemer med rød bagdel eller andet, men alligevel.. 

så blev man da det klogere... aner ikke en s... om hvad jeg læste om. men fandt da ikke ord som "kræftfremkaldende" eller "hormonforstyrende", så satser på det er ufarligt. (indtil vi får andet afvide om 5-10 år )

Anmeld

25. december 2011

sandorff

Rockertand skriver:

Hvis du keder dig.....:

http://bavian.tv2.dk/bavian/fratv/volt/forsoeg/article.php/id-20677858:tryl-vand-til-en-varm-kop-sne.html

hahaha... TAK!
jeg keder mig faktisk forfærdeligt

Anmeld

26. december 2011

Janni.

sandorff skriver:

så blev man da det klogere... aner ikke en s... om hvad jeg læste om. men fandt da ikke ord som "kræftfremkaldende" eller "hormonforstyrende", så satser på det er ufarligt. (indtil vi får andet afvide om 5-10 år )

Så slår vi koldt vand i blodet til vi finder noget andet 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.