God og billig fotograf i Haderslev/Kolding området?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

801 visninger
6 svar
0 synes godt om
25. december 2011

Henri84

Hej piger
Min far fylder 60 i februar og ved det eneste han øsnker sig er nogle gode fotograf billeder af ungerne og et enkelt med hele familien
Det vil vi super gerne give ham, men vi sidder ret stramt i det økonomisk og har ikke umiddelbart flere 1000 kr. vi kan bruge på det.. Nogle der kan anbefale en god billig fotograf i området? Evt. en hobbyfotograf eller lignende?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2011

AnneBJ

Henri84 skriver:

Hej piger
Min far fylder 60 i februar og ved det eneste han øsnker sig er nogle gode fotograf billeder af ungerne og et enkelt med hele familien
Det vil vi super gerne give ham, men vi sidder ret stramt i det økonomisk og har ikke umiddelbart flere 1000 kr. vi kan bruge på det.. Nogle der kan anbefale en god billig fotograf i området? Evt. en hobbyfotograf eller lignende?

Prøv at søge på michael Hein pilgaard.. 

Det er godt nok mellem Kolding og Vejle, men han er supersød og dygtig!

Anmeld

25. december 2011

Henri84

AnneBJ skriver:

Prøv at søge på michael Hein pilgaard.. 

Det er godt nok mellem Kolding og Vejle, men han er supersød og dygtig!

Ja det er gode billeder han tager Ved du hvordan prislejet er? Kan ikke umiddelbart finde noget om priser på hjemmesiden..

Anmeld

25. december 2011

Kvindemin

Henri84 skriver:

Ja det er gode billeder han tager Ved du hvordan prislejet er? Kan ikke umiddelbart finde noget om priser på hjemmesiden..

Ved godt det ikke er nærheden. Men Silkeborg, kender et par billige og dygtige

Anmeld

25. december 2011

AnneBJ

Henri84 skriver:

Jeg ved jo ikke om det stadig er sådan, men i foråret gav vi 950 kroner, for at få en CD med ca. 100 billeder til gennemsyn. Vi måtte vælge 30 som vi fik i rimelig stor opløsning, redigeret osv. og kan printe ligeså store og ligeså mange som vi vil!

Anmeld

25. december 2011

Henri84

Kvindemin skriver:

Ved godt det ikke er nærheden. Men Silkeborg, kender et par billige og dygtige

Det bliver vidst liiige langt nok...

Anmeld

25. december 2011

Henri84

AnneBJ skriver:

Jeg ved jo ikke om det stadig er sådan, men i foråret gav vi 950 kroner, for at få en CD med ca. 100 billeder til gennemsyn. Vi måtte vælge 30 som vi fik i rimelig stor opløsning, redigeret osv. og kan printe ligeså store og ligeså mange som vi vil!

Ok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.