Hold nu op jeg er smadret i kroppen idag.. :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

455 visninger
2 svar
0 synes godt om
25. december 2011

An&Jo

Jeg tror at jeg idag har fået kroppen reaktion på at jeg har gearet ned og lavet absolut ingenting de sidste 3 uger..

Jeg har dels været syg selv, sønnike har været syg, og jeg har bare haft alt for meget stress på det her semester, så da jeg bestemte mig for med vilje at gå op og dumpe mine eksamener for at få lov til at tage semesteret igen og stadig bibeholde min su i januar, cuttede jeg skolen fra, og sagde til mig selv at NU skulle der ro på..

Idag har jeg gået rundt som et spøgelse, og er helt træt og smadret i min krop, min ryg gør ondt, min lænd gør ondt og ikke mindst min hofte gør ondt.. Mit hovede er totalt tungt, og jeg orker absolut intet idag, jeg bestilte sågar en pizza til aften..

Så jeg er ret sikker på at det er min krop der fortæller mig at det var en rigtig god ide at jeg valgte at sige stop for skolen de sidste tre uger, og bare koncentrere mig om mit kørekort og det herhjemme og ikke mindst min søn.. Jeg kan kun sige at jeg er glad for at jeg valgte at gøre sådan, jeg trængte til det..

Nu er jeg sikker på at jeg når januar er slut, er helt klar til at starte op i skolen på en frisk og klare mig igennem det her semester med et resultat jeg er tilfreds med..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2011

MinNoah

det ku ha været mig der skrev det indlæg... Min krop er brugt! Jeg er dødtræt efter måneder med stress og jag... har også udsat mit studie, og går igang til marts igen. I aften fik vi også pizza og jeg glæder mig lidt til min søn er puttet lige om lidt så jeg kan gå i seng. (og orker næsten ikk at tænke på at om en uge skal der igen være stor fest - nytår)

Anmeld

25. december 2011

An&Jo

MinNoah skriver:

det ku ha været mig der skrev det indlæg... Min krop er brugt! Jeg er dødtræt efter måneder med stress og jag... har også udsat mit studie, og går igang til marts igen. I aften fik vi også pizza og jeg glæder mig lidt til min søn er puttet lige om lidt så jeg kan gå i seng. (og orker næsten ikk at tænke på at om en uge skal der igen være stor fest - nytår)

jeg har haft nogle dage uden min søn fordi han er ved sin far, og han kommer først hjem den 27 igen.. og må ærlig indrømme at jeg har haft godt af at kunne gå i seng som det passede mig og stå op når det passede mig..

synes det er vildt at det kan have så meget indvirkning på det fysiske, men det kan jeg virkelig mærke det har..

og nej jeg ser bestemt heller ikke frem til nytår, og overvejer at mig og sønnike bare skal være herhjemme for os selv og gå i seng når vi er trætte..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.