Noget at gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.522 visninger
10 svar
0 synes godt om
25. december 2011

twinny

Godaften, tøser...

Drengene har de sidste 3 uger sat deres mad forbrug ekstremt op.....

Det hedder 170 ml hver anden time... Vi har prøvet at erstatte et enkelt måltid med kamille the eller kogt lunkent vand... Men dælme nej, at de gider at drikke det...

Er det normalt? Jeg håber SP siger go for grød før 6 måneder.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2011

Julemusen

Min dreng har det sådan i perioder at han spiser rigtig ofte og meget, men det plejer at gå over efter en uges tid 

Men en god ide lige at snakke med SP omkring grød fra 4 måneders alderen af. Det vigtigste er jo t de bliver mætte1 

Glædelig jul og godt nytår herfra!

Anmeld

25. december 2011

twinny

Kitty-Katten skriver:

Min dreng har det sådan i perioder at han spiser rigtig ofte og meget, men det plejer at gå over efter en uges tid 

Men en god ide lige at snakke med SP omkring grød fra 4 måneders alderen af. Det vigtigste er jo t de bliver mætte1 

Glædelig jul og godt nytår herfra!

Okay... Jaah men det har snart været i en måned..

Jaah det må jeg gøre...

Tak og i ligemåde.

Anmeld

25. december 2011

Filippa & Liva

Jeg tror da bestemt at jeres drenge starter på grød og mos før de er et halvt år - mon ikke de kan begynde når de er 4 måneder?

Hvor gamle er det de er nu?

Det lyder af voldsom meget mme på meget kort tid de spiser.

Mon de har et appetit spring lige nu og derefter regulerer det lidt ned igen?

Anmeld

25. december 2011

twinny

BigBabyWish skriver:

Jeg tror da bestemt at jeres drenge starter på grød og mos før de er et halvt år - mon ikke de kan begynde når de er 4 måneder?

Hvor gamle er det de er nu?

Det lyder af voldsom meget mme på meget kort tid de spiser.

Mon de har et appetit spring lige nu og derefter regulerer det lidt ned igen?

Lad os da håbe det.. hehe.. De er 3 måneder..  Men det har været lang tid nu...

for det lykkes med grød, når de er 4 måneder... Man kan jo dårlig nok handle uden der er baby der er sultne..

Anmeld

25. december 2011

Filippa & Liva

twinny skriver:

Lad os da håbe det.. hehe.. De er 3 måneder..  Men det har været lang tid nu...

for det lykkes med grød, når de er 4 måneder... Man kan jo dårlig nok handle uden der er baby der er sultne..

Nej, det kan jeg godt forestille mig.. det er også ofte de er sultne men jeg tror bestemt det vil hjælpe når de begynder at få grød og mos og at det kan holde dem mætte længere.

Synes du skulle snakke med din sp om det, her snakkede vi om det sidst og at hvis Liva viste interesse for vores mad når hun var 4 måneder kunne vi langsomt introducere hende for grød.

Anmeld

25. december 2011

twinny

BigBabyWish skriver:

Nej, det kan jeg godt forestille mig.. det er også ofte de er sultne men jeg tror bestemt det vil hjælpe når de begynder at få grød og mos og at det kan holde dem mætte længere.

Synes du skulle snakke med din sp om det, her snakkede vi om det sidst og at hvis Liva viste interesse for vores mad når hun var 4 måneder kunne vi langsomt introducere hende for grød.

okay.... Jeg må snakkede med hende om det.. Hun kommer faktisk dagen efter de bliver 4 måneder..

Anmeld

25. december 2011

Chalala85

Min søn gjorde det samme. Min SP sagde go for vælling da han var 4 mdr  Det hjalp og han blev mæt og tilfreds.

Anmeld

25. december 2011

twinny

Chalala85 skriver:

Min søn gjorde det samme. Min SP sagde go for vælling da han var 4 mdr  Det hjalp og han blev mæt og tilfreds.

uhh det håber jeg hun siger...

Anmeld

25. december 2011

Chalala85

twinny skriver:

uhh det håber jeg hun siger...

for det søde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.