Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hej tøsser tænkte på at det jo er skudår næste år og der er en bestemt dato næste år hvor kvinder rent faktisk gerne "må" fri til mænd, er der nogen der ved hvad dato det er? har en diskution med min kæreste jeg tror det er den 29 på selve skudåret med hvad siger i??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Frøken Christiansen skriver: hej tøsser tænkte på at det jo er skudår næste år og der er en bestemt dato næste år hvor kvinder rent faktisk gerne "må" fri til mænd, er der nogen der ved hvad dato det er? har en diskution med min kæreste jeg tror det er den 29 på selve skudåret med hvad siger i??
An&Jo skriver: uhh det ved jeg ikke, men følger da pænt med her.. det vil jeg nemlig gerne vide..
uhh det ved jeg ikke, men følger da pænt med her.. det vil jeg nemlig gerne vide..
ja det kunne jeg os godt tænke mig at vide nemlig
nå gogglede det det er den 24 februar så dem der vil fri til deres kærester go nuts
Frøken Christiansen skriver: nå gogglede det det er den 24 februar så dem der vil fri til deres kærester go nuts
Miss T skriver: Det er den 29. Feb. Min mand har fødselsdag dagen før.
Det er den 29. Feb. Min mand har fødselsdag dagen før.
nej den 24 har selv lige været inde og goggle det, og der står der at det er den 24 februar, den 29 er blot dagen for skud år
-og husk så at hvis han siger nej, så skal han give jer 12 par handsker, 12 par silkestrømper eller en silkekjole
Det er oprindeligt d. 24, men d. 29 er næsten ligeså anvendt.
Noneother skriver: -og husk så at hvis han siger nej, så skal han give jer 12 par handsker, 12 par silkestrømper eller en silkekjole Det er oprindeligt d. 24, men d. 29 er næsten ligeså anvendt.
hehe har dog ingen planer om at fri til ham, ville bare lige høre hvad dato det var synes mere det er sådan en mande ting at fri hehe
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128