frierfødder for kvinder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

570 visninger
8 svar
0 synes godt om
25. december 2011

bobbles

hej tøsser tænkte på at det jo er skudår næste år og der er en bestemt dato næste år hvor kvinder rent faktisk gerne "må" fri til mænd, er der nogen der ved hvad dato det er? har en diskution med min kæreste jeg tror det er den 29 på selve skudåret med hvad siger i??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2011

An&Jo

Frøken Christiansen skriver:

hej tøsser tænkte på at det jo er skudår næste år og der er en bestemt dato næste år hvor kvinder rent faktisk gerne "må" fri til mænd, er der nogen der ved hvad dato det er? har en diskution med min kæreste jeg tror det er den 29 på selve skudåret med hvad siger i??

uhh det ved jeg ikke, men følger da pænt med her.. det vil jeg nemlig gerne vide..

Anmeld

25. december 2011

bobbles

An&Jo skriver:

uhh det ved jeg ikke, men følger da pænt med her.. det vil jeg nemlig gerne vide..

ja det kunne jeg os godt tænke mig at vide nemlig

Anmeld

25. december 2011

bobbles

An&Jo skriver:

nå gogglede det det er den 24 februar  så dem der vil fri til deres kærester go nuts

Anmeld

25. december 2011

An&Jo

Frøken Christiansen skriver:

nå gogglede det det er den 24 februar  så dem der vil fri til deres kærester go nuts

jamen det var da meget rart at vide..

Gad vide hvad min kæreste ville sige til at jeg gik på frierfødder efter 3 måneder som kærester..

Anmeld

25. december 2011

Miss T

Det er den 29. Feb. Min mand har fødselsdag dagen før.

Anmeld

25. december 2011

bobbles

Miss T skriver:

Det er den 29. Feb. Min mand har fødselsdag dagen før.

nej den 24 har selv lige været inde og goggle det, og der står der at det er den 24 februar, den 29 er blot dagen for skud år

Anmeld

25. december 2011

Noneother

-og husk så at hvis han siger nej, så skal han give jer 12 par handsker, 12 par silkestrømper eller en silkekjole

Det er oprindeligt d. 24, men d. 29 er næsten ligeså anvendt.

Anmeld

25. december 2011

bobbles

Noneother skriver:

-og husk så at hvis han siger nej, så skal han give jer 12 par handsker, 12 par silkestrømper eller en silkekjole

Det er oprindeligt d. 24, men d. 29 er næsten ligeså anvendt.

hehe har dog ingen planer om at fri til ham, ville bare lige høre hvad dato det var  synes mere det er sådan en mande ting at fri hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.