Hurtig træt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.837 visninger
7 svar
0 synes godt om
25. december 2011

Anonym trådstarter

Hvor hurtig træt bliver jeres 4 mdr??

Når min har været oppe i halvanden time ca. vil han gerne sove igen? Han bliver faktisk helt umulig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2011

MorEllen

Anonym skriver:

Når min har været oppe i halvanden time ca. vil han gerne sove igen? Han bliver faktisk helt umulig

Det tror jeg er meget normalt Min pige blev også træt efter 1-2 timer da hun var på den alderen. Hun sov ikke så længe af gangen, max 1 time. Hvor længe sover din dræng?

Anmeld

25. december 2011

Anonym trådstarter

Morellen skriver:

Det tror jeg er meget normalt Min pige blev også træt efter 1-2 timer da hun var på den alderen. Hun sov ikke så længe af gangen, max 1 time. Hvor længe sover din dræng?

Jamen det er lidt forskelling..

Men sådan her ca. 9.00 - 10.45

Anmeld

25. december 2011

Mother-love

Det er meget normalt. Isabella er nu 7 mdr og hun sover hver 3. Time ca. Og så kun en halv time. Det er meget forskelligt Isabella begyndte først at sove om dagen efter hun var blevet 5 mdr. Ellers var hun vågen fra kl 12 til 21-30 men så sov hun mere eller mindre fra 21.30 til kl 12 næste dag. Hun vågnede omkring kl 6-7 stykker og fik en flaske. Så vågnede hun igen omkring kl 9-10 stykker og fik lidt mad igen og så vågnede hun kl 12. Og var som sagt vågen resten af dagen.

Anmeld

25. december 2011

Sitrani

Anonym skriver:

Det er vidst helt normalt... min datter på 6 mdr. er vågen ca. 2 timer og så får hun sig en lur igen.. sådan plus minus

Da hun var de der 4 mdr. var hun også kun vågen så kort tid.... de blir hurtigt trætte de små, og er der stor forskel på søvnbehovet

Anmeld

25. december 2011

Janni.

Det lyder meget rigtig, passer fint på Silas da han var i den alder. Så lad du ham bare få en lur 

Anmeld

25. december 2011

Tulle28

Det er helt normalt, min datter kunne heller ikke holde sig længere end max halvanden time da hun var samme alder... Nyd det, det varer ikke evigt:-)

Anmeld

26. december 2011

Anonym trådstarter

Tak for alle svarene Var bare bange for det ikke var 'normalt' hele familien kikker altid underligt på mig når jeg siger han skal sove igen, og siger. ej han skal da ikke soveså meget..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.