Hvad fik du i julegave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. december 2011

Mira0911

JonTri skriver:

Jeg har den som app til iPhone... Mon ikke den også fås til iPad:-). 

Nårh ja... Havde ikke lige tænkt på Ipad... Jeg kan ikke rigtig få det til at fungere, den vil ikke lade mig oprette en apple konto... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2011

An&Jo

Mira0911 skriver:

Nårh ja... Havde ikke lige tænkt på Ipad... Jeg kan ikke rigtig få det til at fungere, den vil ikke lade mig oprette en apple konto... 

du skal huske at oprette din konto over computeren..

det er ligesom hvis man køber en iphone, så skal man sætte den til com og oprette en konto den vej..

Anmeld

25. december 2011

Mira0911

An&Jo skriver:

du skal huske at oprette din konto over computeren..

det er ligesom hvis man køber en iphone, så skal man sætte den til com og oprette en konto den vej..

Æhm det har jeg ikke gjort det... Kan jeg godt nå og gøre det endnu?? 

Anmeld

25. december 2011

An&Jo

Mira0911 skriver:

Æhm det har jeg ikke gjort det... Kan jeg godt nå og gøre det endnu?? 

jeps..

du opstarter den bare helt fra ny igen.. altså simpelthen genstarter den fra bunden..

Anmeld

25. december 2011

Mira0911

An&Jo skriver:

jeps..

du opstarter den bare helt fra ny igen.. altså simpelthen genstarter den fra bunden..

Hvordan gør jeg det?  Sætter stikket i igen? osv osv

Anmeld

25. december 2011

bullerbassen

Mira0911 skriver:

Wi-Fi modellen er den hvor man bare hopper på det trådløse net hjemme... 

Godt så  Så fik jeg lært nået nyt idag

Fin er den lidt skønner end og sidde med iphonen 

Anmeld

25. december 2011

An&Jo

Mira0911 skriver:

Hvordan gør jeg det?  Sætter stikket i igen? osv osv

uha, ja det er lige med at huske..

fulgte der ikke en manual med til den??

jeg genstartede min telefon rigtig mange gange fordi jeg hele tiden klokkede i indstillingerne, og ved at jeg altid kan gå ind og gøre det forfra, men det er jo lige det hvordan..

mener bare jeg satte telefonen til, så oprettede jeg min Itunes konto som det hedder, og så den vej igennem lavede jeg samtlige indstillinger på min telefon.. så det er jo sikekrt os en itunes konto du mangler..

Anmeld

25. december 2011

K.Rehder

Uha uha en dejlige jul

Af mine forældre fik jeg en ny bærbar + printer-scanner-kopimaskine (ELSKER mine forældre).

Af mine Svigerforældrene fik jeg Jamie Oliver gryde og pande (vildt luxus)

Af kærestens bedsteforældre fik jeg to fede skjorter.

Af min datter fik jeg et lækkert sort læderarmbånd med et hjerte af 14 kt. guld.

Af min elskede kæreste fik jeg et gavekort til enten et luxus wellness-hotelophold eller en rejse sydpå med mig og vores datter

SÅ jeg har absolut intet at klage over

Anmeld

25. december 2011

Noahmor

Mira0911 skriver:

Øv, har ikke Iphone... Mon ikke Android har den måske? 

Jo, det skulle man næsten tro. Fordelen ved app'en er at du taster dit barns oplysninger ind og så kan du, om det er midt i et tigerspring eller hvor lang tid der er til det næste.

Anmeld

25. december 2011

Mira0911

An&Jo skriver:

uha, ja det er lige med at huske..

fulgte der ikke en manual med til den??

jeg genstartede min telefon rigtig mange gange fordi jeg hele tiden klokkede i indstillingerne, og ved at jeg altid kan gå ind og gøre det forfra, men det er jo lige det hvordan..

mener bare jeg satte telefonen til, så oprettede jeg min Itunes konto som det hedder, og så den vej igennem lavede jeg samtlige indstillinger på min telefon.. så det er jo sikekrt os en itunes konto du mangler..

Jo der var en manual med... Må lige lure det... er ikke lige så god til det engelsk der... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.