Hvad fik du i julegave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. december 2011

Koen.

Jeg har fået:
Manicure sæt
Hårpynt
Dolce Gusto Circolo kaffemaskine
Bogen vidunderlige uger (om tigerspring)

Fælles fra datteren, et fint billede hun har malet med hånd aftryk og en lysestage hun har lavet

Og så vandt jeg mandelgaven som var sådan en pynteko sparegris

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2011

jydeinden

Mira0911 skriver:

Må sige jeg har fået nogle super fantastiske gaver i år... 

Af min dejlige kæreste fik jeg 

Dior Mascara

Giorgia Armani parfume

Replay Parfume, creme og shower gel

Af tøserne fik jeg en rigtig lækker dunjakke

Svigerforældrene fik jeg et gavekort til B-Young 

Svigerinden og manden fik jeg undertøj 

Af min p-søster fik jeg en rigtig fed T-shirt 

Helena Rubenstein Mascara af min p-far 

Total lækre gaver... 

Hvad fik du? 

vi har fået i fælles skab af svigerforældrene

en køkkenmaskine

kæresten har af mine forældre fået vinglas og af mig fået en shaver ( han fik den i fødselsdagsgave men da han har fødselsdag 20 dage før jul, var det også en julegave)

jeg har fået

et sæt piet hein lysestager

en dab radio til mit lille køkken

vinglas( to forskellige slags så den ene er blevet byttet)fra rosendahl

en vand karaffelfra rosendahl

et billede

et gavekort

penge

og så får jeg en bog fra kæresten når den udkommer til febuar ( jubii)

Anmeld

25. december 2011

Corn

penge af oldemor og oldefar

zumba til wii af ungerne

house md season1 og oerenstikker og armbaand af sviger

skoen skoen aften og ungerne fik alle noget de jublede over

Anmeld

25. december 2011

_-Kathrine-_

Rigtig glædelig jul

Jeg fik: kähler omaggio vase, the stempelkande, rosendahl tallerkner, Hay pude, el-tandbørste, fik også mandelgave så der var bifbilletter, en vinterjakke... Det var vist det

Anmeld

25. december 2011

Gaia

Jeg fik af kæresten: et gavekort på hovedbunds og skulder massage, en bog og et panduro armbånd med et led i rød glas for vores pige, et led i blåt glas for vores dreng og en elefant for min kæreste. Andre gaver jeg fik var: ventebluse, to bøger, skumbads sæbe, badesvampe, en bordløber af mormor ( min altså), dolce gusto latte glas, armbånd i hæklet, syet og flettet version af min søster, film, et læderarmbånd med en perle i, film, skåle labet af perler, juæepynt fra min mormor, sæbe, expresso kopper..det var vist det . 

Anmeld

25. december 2011

Clisolka

Jeg har ingenting fået, eller jo gaven fra vuggestuen - de har lavet et sanghæfte med det perfekte billede af Isabella på som forside 

Vi voksne giver ikke hinanden gaver 

Anmeld

25. december 2011

Mira0911

An&Jo skriver:

sikke nogle lækre gaver..

jeg elsker helena rubinsteins mascara, det er den bedste jeg nogensinde har ejet..

jeg har kun fået en indtil videre, og det var et billede af min søn, den absolut bedste gave jeg kunne få..

skal først holde juleaften den 29 hvor jeg også får mine gaver.. der skal jeg nemlig holde med min søster og vores børn, som begge har været ved deres respektive fædre i år.. :/

Glæder mig til at prøve Mascaraen... Håber virkelig den er god... 

Anmeld

25. december 2011

Mira0911

Babymor2010 skriver:

Jeg har ingenting fået, eller jo gaven fra vuggestuen - de har lavet et sanghæfte med det perfekte billede af Isabella på som forside 

Vi voksne giver ikke hinanden gaver 

Vi køre normalt heller ikke med at give gaver til de voksne... Min p-søster og jeg plejer at give hinanden... så det gjorde vi igen i år... 

Anmeld

25. december 2011

Mira0911

Gaia skriver:

Jeg fik af kæresten: et gavekort på hovedbunds og skulder massage, en bog og et panduro armbånd med et led i rød glas for vores pige, et led i blåt glas for vores dreng og en elefant for min kæreste. Andre gaver jeg fik var: ventebluse, to bøger, skumbads sæbe, badesvampe, en bordløber af mormor ( min altså), dolce gusto latte glas, armbånd i hæklet, syet og flettet version af min søster, film, et læderarmbånd med en perle i, film, skåle labet af perler, juæepynt fra min mormor, sæbe, expresso kopper..det var vist det . 

Det var da også nogle rigtig gode gaver... 

Anmeld

25. december 2011

Mira0911

_-Kathrine-_ skriver:

Rigtig glædelig jul

Jeg fik: kähler omaggio vase, the stempelkande, rosendahl tallerkner, Hay pude, el-tandbørste, fik også mandelgave så der var bifbilletter, en vinterjakke... Det var vist det

I lige måde... 

Dejlige gaver du har fået... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.