Anonym skriver:
jeg er virkelig nød til at få luft nu, og høre om det bare er mig som er helt gal på den, eller om det er en anden person i vores liv som er.
kort sagt, min og kæresten er gået fra hinanden, og nu har han så få sin enen familie inde for døren igen, far/mor/ søskende. de har så aldrig rigtig kunne lige mig og nu har de så sagt at skal de tilgive ham for det som har har lavet i alle de år, incl være sammen med mig så skal han ikke have kontakt med børne mere. kan det være rigtig?? han svigte dem igen igår.. han høre mere på hvad de sige..
er det mig som syntes at det er forkert?? kan de tillade sig at være sådan
Jeg syntes godt nok den hans familie er stride, sådan at true ham, for at få ham til at gøre det de ønsker, hvad har de gang i, respektere og acceptere de valg han har taget, er hvad de burde gøre, og så elleres komme videre med deres eget liv.
At gøre det de gør nu, sætter jo din eks mand i et kæmpe dilemma, han skal vælge mellem sine børn og far/mor/ søskende, især nu hvor han lige har fået sin egen familie inde for dørene igen, nu hvor han ikke har dig på samme måde mere.
Løsning på dette problem er straks være, for klart det er synd for børnene, men hvad kan du gøre
Ja du kunne jo kontakte far/mor/ søskende, og prøve forklare dem at de ødelægger forholdet mellem ham og sine børn, men om de vl lytte er jo ikke sikkert.
Du kunne også prøve at holde det hemligt når han skal møde sine børn, så familien ikke finder ud af det, men det nok heller ikke en holdbar løsning i længden
Anmeld