er det bare mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

591 visninger
8 svar
0 synes godt om
25. december 2011

Anonym trådstarter

jeg er virkelig nød til at få luft nu, og høre om det bare er mig som er helt gal på den, eller om det er en anden person i vores liv som er.

kort sagt, min og kæresten er gået fra hinanden, og nu har han så få sin enen familie inde for døren igen, far/mor/ søskende. de har så aldrig rigtig kunne lige mig og nu har de så sagt at skal de tilgive ham for det som har har lavet i alle de år, incl være sammen med mig så skal han ikke have kontakt med børne mere. kan det være rigtig?? han svigte dem igen igår.. han høre mere på hvad de sige..

er det mig som syntes at det er forkert?? kan de tillade sig at være sådan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2011

1977

Profilbillede for 1977

Det håber jeg virkelig ikke han siger ok til!!!!

Anmeld

25. december 2011

Plysbjørnen

Jeg vil sige at det er synd for børnene hvis han opfører sig sådan. Men så er spørgsmålet næsten om de ikke er bedre tjent uden.

Anmeld

25. december 2011

Anonym trådstarter

jo han gør. han gør lige hvad de vil have ham til. skulle være komme igår, men kom med alt for mange undskyldninger og blev væk, så jeg sad tilbage med børnene som fik ødelagt deres jul. han kommer når de ringer, og os, kommer han hvis han gide, og dog ikke har et bedre tilbud

ja det vil jeg jo også mene, men nu siger den store så far kan ikke lig mig, selv om jeg prøver med et smil på læben at sige nej, det er bestemt ikke rigtig, selv om jeg ved bedre... ved sku ikke hvad jeg skal gøre mere.

Anmeld

25. december 2011

dpb

Det syntes jeg ikke de kan forlange af ham. Så nej det er ikke dig der er forkert på den  Syntes ikke hans familie kan være det bekendt, for syntes da ikke jeres fælles børn skal bøde for deres fars fejl i livet (som det jo er iflg. hans familie) 

Qnuz

Anmeld

25. december 2011

Mor-til-asta-09

Anonym skriver:

jeg er virkelig nød til at få luft nu, og høre om det bare er mig som er helt gal på den, eller om det er en anden person i vores liv som er.

kort sagt, min og kæresten er gået fra hinanden, og nu har han så få sin enen familie inde for døren igen, far/mor/ søskende. de har så aldrig rigtig kunne lige mig og nu har de så sagt at skal de tilgive ham for det som har har lavet i alle de år, incl være sammen med mig så skal han ikke have kontakt med børne mere. kan det være rigtig?? han svigte dem igen igår.. han høre mere på hvad de sige..

Er det hans biologiske børn???

Anmeld

25. december 2011

Miss T

Hans familie har mistet forstanden og det lyder til at Han også er godt på vej!

Anmeld

25. december 2011

Michael healer

Anonym skriver:

Jeg syntes godt nok den hans familie er stride, sådan at true ham, for at få ham til at gøre det de ønsker, hvad har de gang i, respektere og acceptere  de valg han har taget, er hvad de burde gøre, og så elleres komme videre med deres eget liv.

At gøre det de gør nu, sætter jo din eks mand i et kæmpe dilemma, han skal vælge mellem sine børn og  far/mor/ søskende, især nu hvor han lige har fået sin egen familie inde for dørene igen, nu hvor han ikke har dig på samme måde mere.

Løsning på dette problem er straks være, for klart det er synd for børnene, men hvad kan du gøre

Ja du kunne jo kontakte  far/mor/ søskende, og prøve forklare dem at de ødelægger forholdet mellem ham og sine børn, men om de vl lytte er jo ikke sikkert.

Du kunne også prøve at holde det hemligt når han skal møde sine børn, så familien ikke finder ud af det, men det nok heller ikke en holdbar løsning i længden

Anmeld

25. december 2011

Silas&Mille

Det lyder da helt hen i vejret.

Håber virkelig ikke han siger ok til det, han skal da se sine børn!

Du er bestemt ikke gal på den, det er eksens familie.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.