Hvad har jeres tumlinger fået i julegave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. december 2011

MinNoah

Vores dreng på 2 år fik RIGTIG meget legetøj - og jeg må indrømme at jeg bytter noget af det og køber noget "større" mere "Nødvendigt" - som fx en reol til hans ny værelse... Den dreng drukner simpelthen i legetøj, og det er synd at så mange penge bare "forsvinder" i mængden af legetøj...

Selvfølgelig beholder han en del legetøj! Som fx. kran, legecomputer, værktøj, guitar, kasseapparat, osv. Men han fik fx meget duplo, og han har SÅ meget duplo i forvejen, at jeg ved det bare vil forsvinde i mængden... Og duplo er altså dyrt! Så synes det er synd-....

Men ja min dreng fik som sagt meget legetøj, men også hummel tøj/undertøj, bord + bænk sæt, lænestol, modellervoks, cd-afspiller + cdér til...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2011

Janni.

MinNoah skriver:

Vores dreng på 2 år fik RIGTIG meget legetøj - og jeg må indrømme at jeg bytter noget af det og køber noget "større" mere "Nødvendigt" - som fx en reol til hans ny værelse... Den dreng drukner simpelthen i legetøj, og det er synd at så mange penge bare "forsvinder" i mængden af legetøj...

Selvfølgelig beholder han en del legetøj! Som fx. kran, legecomputer, værktøj, guitar, kasseapparat, osv. Men han fik fx meget duplo, og han har SÅ meget duplo i forvejen, at jeg ved det bare vil forsvinde i mængden... Og duplo er altså dyrt! Så synes det er synd-....

Men ja min dreng fik som sagt meget legetøj, men også hummel tøj/undertøj, bord + bænk sæt, lænestol, modellervoks, cd-afspiller + cdér til...

Det synes jeg faktisk lyder rigtig fornuftigt. 

Anmeld

25. december 2011

MortilCilas

Her bliver han først 1år i januar, men han har fået, sådan en hund der synger, tæller osv, et køkken, en græsslåmaskine, en traktor noget med dyr, en rumraket fra playtolearn (kan anbefales) puslespilsplade med de få brikker der skal sættes i, tøj og bamser()

Anmeld

25. december 2011

Mette.

Benjamins'mor skriver:

Ja, jeg ved godt Benjamin først bliver 1 år om 9 dage, men ligger den alligevel her.

Hvad har jeres børn fået i julegave?

Benjamin har fået:

LEGO duplo zoo.
Brio togbane.
Mini værktøjsbænk fra play2learn.
Legekøkken fra IKEA.
Food'n'fun gryder og pander.
Træ legemad.
Handy manny værktøjskasse.
Rød gå scooter med trailer.
Grøn løbe cykel halløj.
Jungledyret hugo bog.
Skildpadde sanddyr.
Cd afspiller med rekorder.
Cd med børnesange.
Mini fejebakke med kost.
Træpusle spil med dinosaur og traktorer.
Skum dinosaur.
Cars sengetøj junior.
Cars ske og gaffel.
Plastik puttekasse.
Duplo brandmand med brand crosser.
Play learn Fyn brandbil.
Duplo landmand og gris.
Play2learn biler.
Mini model hummer og flyvemaskine.
Andrea bamse.
Træ trillebør.
Duplo bus.
Lille model ambulace.
Lille blå kuffert.
Og sidst men ikke mindst en lille bamse fra IKEA.

Ja, jeg ved han har fået meget, men vi har også en stor familie, og jeg kunne nu heller ikke dy mig.

- Bare en lille hyggetråd.

Sikke en masse fine ting din dreng har fået.

Emilie på 20 måneder har fået

- Dukkevogn fra Smallstuff i lilla flet

- Dukkesengetøj fra Sebra

- Baby Born dukke

- En anden dukke

- Peter Pedals store bog

- Jungle bogen på bog

- HABA byggeklodser i træ på stativ

- Fisher Price traktor

- Fisher Price flyvemaskine

- Playmobil noahs ark

- Nutcase cykelhjelm

- Lilleputtins penalhus, med blok og farver

- Nattøj fra Name It, cardigan fra P&P, samt et sæt fra Joha

- Fisher Price kasseapperat

- Kørepose fra Emmaljunga til sin klapvogn

- 2 pakker ekstra dyr til Fisher price bondegården

Så her blev hun vidst heller ikke snydt. 

Anmeld

25. december 2011

KakaoDrik

Jeg tror på at vores børn lære at julen og fødselsdage er hvad vi gør den til. 

Anmeld

26. december 2011

Benjamins'mor

MortilCilas skriver:

Her bliver han først 1år i januar, men han har fået, sådan en hund der synger, tæller osv, et køkken, en græsslåmaskine, en traktor noget med dyr, en rumraket fra playtolearn (kan anbefales) puslespilsplade med de få brikker der skal sættes i, tøj og bamser()

Min bliver også først 1 år 3 januar.

Anmeld

26. december 2011

Benjamins'mor

MinNoah skriver:

Det kan jeg godt forstå, min søn fik kun legetøj, dog bytter jeg ikke, har bare valgt at sige, nu hvor han har fødselsdag om 8 dage, at han kun ønsker sig tøj, penge til ny barnevogn og gavekort til ønskebørn eller babysam.

Anmeld

26. december 2011

birthee

KakaoDrik skriver:

Det har du nok ret i, men det jo op til den enkelte familie at afstemme forventinger omkring jul/fødselsdag... Derudover kan jeg ikke lige se hvad den debat har at gøre i den her tråd, den handler jo om hvad ens børn har fået i julegave, og ikke om hvor meget?

Så måske du skulle oprette en tråd med det emne frem for at bruge den her til det?

Anmeld

26. december 2011

roenlund

KakaoDrik skriver:

Jeg kan godt se hvad du mener men jeg vil da ikke fratage min familie glæden ved at kunne give en gave og da vi har en stor familie bliver det til mange ting... vi har så ønsket os penge af en del da vi så kan købe et gyngestativ... men jeg synes ikke det er OK at du virker fordømmende over de mange gaver, der er jo mange med store familier idag.

Anmeld

26. december 2011

Benjamins'mor

KakaoDrik skriver:

Helt sikkert.

Men det er ikke det denne debat handler om, den handler om hvad folks børn har fået i julegave. Og der er altså mange med store familier, hvor børnene så får mange gaver. Det er jo ikke hver enkelt persons skyld at der har været skilsmisser i familerne eller at folk har fået mange børn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.