Julegave dilema med dine og mine børn....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

499 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. december 2011

Anonym trådstarter

Hej alle sammen...

Mig og min kæreste har nu været sammen i 9 måneder og jeg har en dreng fra et tidligere forhold og min kæreste har to børn fra et tidligere forhold.

Mit dilema er at jeg har rigtig dårlig samvittighed, mine svigerforældre har købt lige så stor en gave til min dreng som til min kærestes mens mine forældre slet ikke har købt noget til min kærestes ;-( er så flov over det... Øv!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. december 2011

lio

Det skal ikke ligge på dine skuldre, jeg kan godt forstå følelsen men det er jo op til dine forældre selv hvad de vil give til børnene.

håber ikke nogen bliver fornærmede over det i aften.

Anmeld

24. december 2011

Anonym trådstarter

Qoco skriver:

Det skal ikke ligge på dine skuldre, jeg kan godt forstå følelsen men det er jo op til dine forældre selv hvad de vil give til børnene.

håber ikke nogen bliver fornærmede over det i aften.

Det håber jeg heller ikke men så er det måske en fordel at mig og min kæreste ikke holder jul sammen endnu..

Men det er nok også bare fordi jeg har så svært ved at forstå at man ikke tænker på sådan noget. Mine forældre ved hvor meget vi har kæmpet for at det skal føles som vores børn når de er ved os istedet for dine og mine. 

Anmeld

24. december 2011

Pige2009

Anonym skriver:

Hej alle sammen...

Mig og min kæreste har nu været sammen i 9 måneder og jeg har en dreng fra et tidligere forhold og min kæreste har to børn fra et tidligere forhold.

Mit dilema er at jeg har rigtig dårlig samvittighed, mine svigerforældre har købt lige så stor en gave til min dreng som til min kærestes mens mine forældre slet ikke har købt noget til min kærestes ;-( er så flov over det... Øv!!!!

Øv, hvor træls!  Håber de får så mange gaver, de ikke lægger mærke til det, så kan I koordinere det næste år...

Rigtig glædelig jul...

Anmeld

24. december 2011

lio

Anonym skriver:

Det håber jeg heller ikke men så er det måske en fordel at mig og min kæreste ikke holder jul sammen endnu..

Men det er nok også bare fordi jeg har så svært ved at forstå at man ikke tænker på sådan noget. Mine forældre ved hvor meget vi har kæmpet for at det skal føles som vores børn når de er ved os istedet for dine og mine. 

Jeg kan rigtig godt følge dig, man får det lidt dårligt på ørnenes vegne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.