Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Over hvorfor det lige er at man er smurt ind i nutella når man skal smøre en nutella mad .. jeg syntes altid at jeg har det rundt omkring på fingeren .. hehe
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Frk Mig skriver: Over hvorfor det lige er at man er smurt ind i nutella når man skal smøre en nutella mad .. jeg syntes altid at jeg har det rundt omkring på fingeren .. hehe
Haha du er ikke den eneste - måske det bare skal være sådan
Babymor2010 skriver: Haha du er ikke den eneste - måske det bare skal være sådan
Hehe .. det er altid godt at vide at jeg ikk er den eneste .. griner
Frk Mig skriver: Hehe .. det er altid godt at vide at jeg ikk er den eneste .. griner
Haha ja, og rundt rundt om munden for mit vedkommende, det er jeg særdeles god til
Mage til ligegyldig tråd, skal man lede længe efter! Men sjovt alligevel
Baagøe skriver: Mage til ligegyldig tråd, skal man lede længe efter! Men sjovt alligevel
Helt vildt .. Blev enig med mig selv om at det ikke behøvede at være en alvorlig tråd ..
Ja hvorfor kan jeg ikke svare på, men på med engangshandskerne næste gang, så er fingerne hurtigt rene ige he he
Michael healer skriver: Ja hvorfor kan jeg ikke svare på, men på med engangshandskerne næste gang, så er fingerne hurtigt rene ige he he
Hehe .. ja det kan der være noget om
Frk Mig skriver: Helt vildt .. Blev enig med mig selv om at det ikke behøvede at være en alvorlig tråd ..
Hi hi
Som min veninde sagde, efter hun havde smurt nutellamad til datteren, og også havde fået noget på fingeren, så er det for at moren kan få lidt ekstra uden at det er snyd
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128